Hoi, Voor onze dochter heb ik veel t-shirts met korte mouwen waarvoor het nu nog wat te koud is. Ik doe er dan een romper met lange mouwen onder. Nu vind ik het het mooist als de mouwen van de romper dan mooi smal aansluiten. Ik heb rompers van hema en kruidvat waarvan de mouwen nogal ruim vallen, niet zo mooi dus. De rompers van zeeman vind ik wel goed vallen. Nadeel daarvan is dat die vrij dik zijn en als het straks een graad of 15 is te warm. Hebben jullie dus tips welke rompers met lange mouwen mooi smal vallende mouwen hebben en liefst dus ook niet van te dikke stof? Dank!
Ik vind de rompers van de hema die je per stuk koopt mooi vallen onder een korte mouw. Ik weet niet welke je nu hebt van de hema, maar die per twee of vijf stuks vallen een stuk minder mooi.
Ah, de rompers van de hema die ik nu heb waren inderdaad uit een pak van 5. De losse zijn dus wel beter begrijp ik... Dat is goed om te weten.
Stretch rompers (met ronde sticker 'stretch') van Hema zitten hier erg mooi. Mouwtjes zijn hier wel wat lang maar ze kan er ook nog even mee doen, ze sluiten wel heel mooi aan.
Bij de h&m hebben ze rompers lange mouw en die zijn ook wat elastisch. Die mouwen sluiten mooi aan, en door het elastische trekt het nog is makkelijk aan ook.
Ik zweer bij de stretch rompers van de Hema Ze zijn wel wat duurder (maar er zijn vaak aanbieding, nu ook: 50% korting op 't tweede artikel geloof ik!), maar ze blijven heel mooi (gaan niet lubberen ofzo) en gaan ook lang mee (mijn dochter draagt nog stretch rompers in maat 74/80 terwijl ze qua kleding nu vooral 86 draagt).
Ik vond juist die stretch van de hema niet zo fijn, ik heb liever die van de h&m. Die zijn goed en blijven goed. En petit bateau, maar die zijn duur. Die van de v&d zien er snel verwassen uit en lubberen bij de nek.
Stretchrompers van de terstal, beste rompers by far! Sluiten heel mooi aan en je hebt ze met en zonder print... Verder ook wel tevreden over de frendz rompers van v&d