Welke rompers met lange mouwen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MiekF, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Die van H&M vind ik wat lubberen na een paar keer dragen.

2. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik ben ook helemaal fan van de rompers van de hema!

3. Nien87

Nien87 Lid

19 mei 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    #23 Nien87, 18 apr 2013
    Laatst bewerkt: 18 apr 2013
    Ik heb de rompers van de Prenatal (I love papa/ I love mama) Die zitten ook erg mooi onder een shirtje/jurkje met korte mouwen, ik weet niet of die ook in het wit verkrijgbaar zijn, ik heb ze gekregen..

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Welke bedoelen jullie van de H&M? Ik heb er hier 2 met lange mouw maar vindt de mouwen wat aan de wijde kant.

Product Detail | H&M NL

5. Splendideve

25 jan 2012
    34
    0
    0
    Ik heb ze van de H&M, helemaal top! Ze zitten bij mijn zoontje perfect ( zal bij elk kind anders zijn ) 3 stuks voor €10!
    Ze zijn er in verschillende kleuren met streep en zonder, je kan ze in de online shop zien.
    Nu de zomer eraan zit te komen zijn ze er ook weer met korte mouw en de mouwloze.
    Ik ga binnenkort weer inslaan!

6. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank allemaal voor jullie reacties, handig hoor zo veel ervaring hier op het forum. Hoef je het tenminste niet allemaal zelf uit te testen. Lijkt erop dat hema de grote favoriet is, maar ook h&m is dus goed en v&d en terstal. Petit bateau vast ook maar dat is wat boven budget vrees ik ;)

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Absoluut de rompers van de Hema!! Zijn wat duurder, geloof 4,50 per stuk. Maar vallen en blijven mooi

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hema stretch zijn hier 5 euro ps.
    Zitten wel mooi strak, ik heb ook h&m maar die vind ik ook lubberen na een keer wassen. Zijn wel fijne drukkers en sluiten mooi aan bij de billetjes :D

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik zweer bij de wikkelrompers van de hema. Sluiten mooi aan om de pols... Moet soms zelfs 'moeite' doen om haar handjes erdoor te wurmen.
    Ook het halsje is mooi, een 'v', dus bij sommige shirtjes piept de romper er dan niet bovenuit!

Deel Deze Pagina