Ik heb de rompers van de Prenatal (I love papa/ I love mama) Die zitten ook erg mooi onder een shirtje/jurkje met korte mouwen, ik weet niet of die ook in het wit verkrijgbaar zijn, ik heb ze gekregen..
Welke bedoelen jullie van de H&M? Ik heb er hier 2 met lange mouw maar vindt de mouwen wat aan de wijde kant. Product Detail | H&M NL
Ik heb ze van de H&M, helemaal top! Ze zitten bij mijn zoontje perfect ( zal bij elk kind anders zijn ) 3 stuks voor 10! Ze zijn er in verschillende kleuren met streep en zonder, je kan ze in de online shop zien. Nu de zomer eraan zit te komen zijn ze er ook weer met korte mouw en de mouwloze. Ik ga binnenkort weer inslaan!
Dank allemaal voor jullie reacties, handig hoor zo veel ervaring hier op het forum. Hoef je het tenminste niet allemaal zelf uit te testen. Lijkt erop dat hema de grote favoriet is, maar ook h&m is dus goed en v&d en terstal. Petit bateau vast ook maar dat is wat boven budget vrees ik
Absoluut de rompers van de Hema!! Zijn wat duurder, geloof 4,50 per stuk. Maar vallen en blijven mooi
Hema stretch zijn hier 5 euro ps. Zitten wel mooi strak, ik heb ook h&m maar die vind ik ook lubberen na een keer wassen. Zijn wel fijne drukkers en sluiten mooi aan bij de billetjes
Ik zweer bij de wikkelrompers van de hema. Sluiten mooi aan om de pols... Moet soms zelfs 'moeite' doen om haar handjes erdoor te wurmen. Ook het halsje is mooi, een 'v', dus bij sommige shirtjes piept de romper er dan niet bovenuit!