Past mura 3 in opel corsa?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Stephanieke, May 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephanieke

Stephanieke Nieuw lid

May 10, 2009
    3
    0
    0
    Wij hebben momenteel een Chicco kinderwagen maar vinden hem eigenlijk helemaal niet gemakkelijk en we zouden een Maxicosi Mura 3 kopen maar vroegen ons af of iemand weet of die in onze koffer zou passen, wij hebben een opel corsa 3-deurs. :)

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Heb je de oude corsa of het nieuwere type.
    Mijn moede heeft de nieuwere maar dan 4 deurs, daar past mijn bugaboo wel in. Maar dan alleen het onderstel en niet de kinderwagenbak. Volgens mij is de mura bijna net zo klein op te klappen als de bugaboo.

Maar bij de meeste babywinkels mag je kijken of de kinderwagen in je auto past.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    De Mura pastte niet in mijn Ford Focus.
    Wel als je de wielen eraf haalt.

Succes, zou even langs een babywinkel gaan om te passen

4. Stephanieke

Stephanieke Nieuw lid

May 10, 2009
    3
    0
    0
    Ik heb de oude opel corsa. Ik zal deze week eens langs de winkel passeren en vragen om eens te proberen of hij erin past :D
    Het is wel makkelijk als de wielen eraf kunnen, dan zal hij normaal gezien sowieso in de koffer passen denk ik

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik gok dat ie er wel in past. Je zult waarscheinlijk alleen de hoedenplank eruit moeten halen. Maar inderdaad gewoon even langs de winkel en passen of het lukt.

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Als ik jou was zal ik er toch even goed over nadenken of je wel een kinderwagen wilt waar je steeds de wielen vanaf moet halen. Als je in de regen hebt gelopen, en de wielen zijn vies, lijkt het mij niet fijn om ze er steeds vanaf te moeten halen.

7. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Als ik een kinderwagen koop, wil ik mooi even proberen of ie past!

8. Stephanieke

Stephanieke Nieuw lid

May 10, 2009
    3
    0
    0
    Ik ben vandaag de Mura 4 gaan kopen ipv Mura 3, hij stond in promotie aan de helft van de prijs, en hij past perfect in de koffer, heb zelf nog veel plaats over :D
    Ik kan iedereen hem aanraden, is zalig om ermee te wandelen.

Share This Page