welke rompertjes, lange of korte mouwen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wendy2007, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Zelfde zienswijze hier! ;)

2. misa

misa Niet meer actief

Van alles wat. Ik ben iets eerder, maar ook rond die koude periode uitgerekend. En je hebt zeker ook lange mouwen nodig.
    Mijn vriendin is kleine twee weken geleden bevallen (snikheet) en het kleintje kon zichzelf in het begin net op warmte houden met een mutsje, lange mouwen romper, lange mouwen shirt, broekje en dekentje/ wikkeldoek. Dus beter van alles wat!!

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb bijna alleen met korte mouwen. Heb er een paar met lange mouwen: voor onder een jurkje, een t-shirtje of, voor als het niet koud en niet warm is, als kleding zonder dat er nog een truitje overheen gaat (dus alleen met broekje). Maar voornamelijk korte mouwen

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik heb in t begin mouwloos gebruikt. Van de Hema. Vind ik t meest handig. Heb ook met lange mouwen maar idd voor onder een jurkje of t-shirtje. Misschien dat ik nog met korte mouwen haal als t een hele koude winter gaat worden ;)

5. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Ha Wendy,

Hier een zoontje van 7 januari. Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik zou me er niet te druk om maken en van alles wat (ook qua maten) in huis hebben.

Ik had vooral overslagrompertjes met lange mouw (het was koud!) en vond t geen probleem om daar een truitje met lange mouwen overheen te doen maar zoals je ziet, iedereen heeft daarover een andere mening. Overigens had ik een tekort aan kleding maat 50.

aanraders: overslagrompers van petit bateau, heel veel stretch rompers van de Hema, rompertjes korte mouwen van little label.
    Ennnnnn..ik dacht hoe leuker de romper hoe beter. Maar behalve tijdens deze warme dagen fungeert t gewoon als ondergoed en zie je nauwelijks welke ze aanhebben.

shop ze!

6. Tink

Tink Niet meer actief

Ik heb persoonlijk het liefst rompers zonder mouwen.
    Die met korte mouwen vond ik al niet altijd handig, maar met lange mouwen helemaal niet.

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    en vetrder mag je wel wat lenen meis!!!

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zou toch ook wat lange mouwen halen hoor!

Toen mijn nichtje werd geboren (24 december 2008) was het zooooooo koud in NL en ze kon zichzelf echt niet warm houden...die lag met twee kruiken, lange mouwen romper en vestje in haar bedje onder twee dekens!

Finn heeft het snel warm maar ook hij heeft afgelopen winter als het echt koud was lange mouwen romper aan gehad.

Ook nog nooit moeite gehad om ze aan te doen...
    Ik rol het mouwtje van het shirtje op...pak door de opening zijn handje en polsje beet...en de romper natuurlijk...en trek zoo hoplaaaa....het shirt erover!

Nog nooit gepriegeld!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook liever een mouwloze romper, en dan een tshirt en shirtje met korte mouwen erover heen evt. Dit omdat ik de mouwen niet mooi vind van de romper met mouwen, althans die ik altijd heb niet.
    Merk dat ik elke keer de lange mouwen ontwijk. Alleen in de winter is het soms wel lekker.

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hier wel iemand die alleen lange mouwen gebruikte... Ook onder een bloesje met lange mouwen. Mijn zoontje is van 20 jan 09. De volgende is voor febr 2011 als alles goed gaat en ga dat spruitje dus waarschijnlijk ook lange mouwen aandoen.
    Mijn zoon kon in het begin moeilijk zijn temp op peil houden dus vandaar.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Hier vanalles wat, lang, kort en geen mouwen. Maar korte mouwtjes heeft nog steeds mijn voorkeur. Toch wat extra warmte, maar minder gepriegel dan met lange mouwen als je er een truitje of blousje overheen doet.

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb grotendeels mouwloze rompers gehad. Als het koud is heb je thuis toch de kachel aanstaan. En toen mijn zoontje nog erg klein was lag hij in een omslagdoek. Ik vond korte mouw rompers niet handig bij smalle kleertjes (had veel noppies)

13. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    In het begin alleen maar rompertjes gehad met korte mouw. Later ook wat gekocht met lange mouw. Das leuk voor onder een polootje of tshirt wanneer het net iets kouder is. Nu met dit warme weer zonder mouwtjes gekocht..

Deel Deze Pagina