Correctie: de Jip&Janneke rompertjes die ik hier heb, hebben een korte mouw. Maar de mouwloze stretchrompers zijn ook erg fijn.
De rompers van de wibra vind ik echt fantastisch! Mooie stof, ze lubberen niet uit, gaan niet pluizen. Ze zijn mooi recht en dat blijven ze ook na het wassen. Ze zijn er zonder mouwen, maar ook met korte of lange mouwen. Sinds ik ze ontdekt heb zijn er geen andere rompers meer in huis geweest! Ze zijn er voor zowel jongens als meisjes in verschillende motiefjes, kleurtjes etc! Echt een aanrader (en kosten bijna niks)!
@wibra, ik was er gister en zag er idd goed uit, heb ooit 1 romper gehad, lekker stretch! ik ga ze ook weer halen!
Hier voornamelijk hema en wiebra,heb er ook een paar van V&D maar die krimpen heel erg in de lengte ook al was je ze normaal dus dat was snel gedaan bij mijn lange knul.
Ik had hele fijne van de Kruidvat tot vandaag.... hij heeft ze namelijk 1,5 week niet aangehad... en nu? Ze zijn te kort! Ik ga zo eens even alles weer uitzoeken (voor de zoveelste keer) want onze uk groeit als kool in de lengte! Ik heb er ook 1 (strech) van de Hema maar dat is maat 62 dus dat zal nog wel even moeten wachten.... alhoewel... soms verbaas ik me hoe snel het gaat!
De rompertjes (overslag) van H&M vind ik ideaal. En wat betreft de gewone rompers vind ik de Hema rompertjes het fijnste.
Was fan van de stretchrompers van Hans Textiel, alleen dat zal nu wat anders moeten worden gezien faillisement. Hema stretch is ook wel mooi, maar valt wel erg groot is mijn ervaring.
Ik vind de rompers van de hema en van prenatal erg fijn. Verder hebben we bambino rompers van de kruidvat, die zijn ook wel fijn. Heb er 1x van de hans textiel gehad, omdat er een leuke tekst op stond, maar die vond ik echt vreselijk, veel te stug! Toen de jongens nog mini waren, vond ik de overslagrompertjes van Nijntje het fijnst.
Hemarompers vind ik ook fijn, maar dan niet die met lange mouwen. Dat zijn namelijk echt LANGE mouwen, serieus vijf cm te lang. Of mijn kind heeft extreem korte armen, dat kan ook ;x