Blabla, hopelijk binnen die 4 rondes toch nog zwanger! Bij jullie zijn verder alle onderzoeken ook positief uitgevallen? Vervelend dat je steeds zo'n wisselende cyclus hebt! Op hoeveel eh begin je de cyclus altijd? Hopelijk komen we elkaar snel tegen in het zwangerschaps-gedeelte van het forum
Bij ons is idd alles verder goed wat tot nu onderzocht is. Bij jullie ook toch? Ik ben ee laatste cyclussen begonnen op 100 eh, soma geëindigd op 100+1 klikje. Maar reageer gewoon heel wisselend. Vreemd he? Ik hoop ook dat we elkaar binnenkort op een ander forum gedeelte tegenkomen
Ja idd vreemd Hopelijk heb je snel weer een ei Bij ons is idd ook alles verder goed (hsg, zaad, bloed en samenlevingstest). Maar daardoor soms ook wel extra frustrerend. Waarom is dan nog niet gelukt
Eerste keer spuiten voor IUI(milde stimulatie) zwanger, helaas een miskraam bij 6w4d. Nu eerste IVF natuurlijk ook moeten spuiten zwanger!
Is er bij jullie een samenlevingstest gedaan? Heb je daar zelf om gevraagd? Hier zeggen ze dat dat niet meer gedaan wordt... terwijl ik soms het gevoel heb dat daar wel eens iets niet goed kan zijn...
Ze hebben bij mij een slide-test gedaan. Dat verloopt iets anders als de normale samenlevingstest, omdat die idd niet zo betrouwbaar is. Ze hebben bij mij slijm weggehaald en ml moest een potje vullen onder de microscoop hebben ze het zaad en slijm samengebracht en dus gekeken of het slijm goed door het zaad zwom. Op dat moment had ik nog geen pregnyl gehad, maar wel een ei van 20mm. Ik had nog niet zoveel slijm, maar het slijm dat er zat was wel goed. ML zn zwemmers zwommen goed! We mochten zelf ook nog even meekijken door de microscoop.
Die test heb ik nog nooit van gehoord, fijn dat hij bij jullie goed was Ik ga er vanuit dat ze bij ons doen wat mogelijk is, we moeten gewoon geduld hebben... (makkelijk gezegd )
Even een upje Ben benieuwd naar nieuwe reacties! Vorige ronde helaas weer niet gelukt, nu inmiddels weer op de wachtbank!