kan het een tweeling zijn die ze niet gezien heeft HELP !

Discussie in 'Miskraam' gestart door staartje, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi ik heb me eerste echo gehad en het vruchje blijkt gestopt te zijn met groeien met 6 weken alleen vraag ik me af het vruchje zit er nu al ruim 4 weken in geen klachten gehad geen bloed niets
    ik vraag me af of ze een tweeling kunnen missen dat ze alleen het vruchje zag dat het kindje van 9 weken en 1 dag erachter zat of zo want me barmoeder was wel best groot zo groot als een ei iets groter en het vruchje was 5 millimeter maar zij zij alleen dat het niet goed is gestopt met groeien
    maar mijn ma en ik dachten op het zelfde tijdstip aan het zelfde ''misschien is het nog maar 6 weken en leeft het gewoon''
    mijn cyclus was 47,49,52,47 en op dag 31 testte ik positief
    dus op 07-02-09 ik had sinds begin feb symtomen
    heeft iemand dit ooit meegemaakt of iets over gehoord

HELP ME XXX :rolleyes:

2. MvN

MvN Niet meer actief

heb je geen foto meegekregen... want een tweeling is vaak heeel duidelijk te zien...

Sterkte!

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    nee ze had wel een foto uitgedraait maar niet meegegeven maar ze was ook niet duidelijk ze zij 5 a 6 weken en gaf nergens uitleg over

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hallo,

Ik heb hetzelfde gehad. Op de echo was ook te zien dat het niet goed was. En dat het vruchtje al ruim 2 weken niet meer klopte. Ik had ook nog steeds zwangerschapsverschijnselen gaf nog steeds over enz. Ik heb er 2 weken mee rond gelopen om het vanzelf te laten komen. Omdat ik het ook zoiets had van ik heb geen klachten dus zal het wel goed zijn. Maar helaas. Maar merkte nog niets geen buikpijn, geen bloed. Heb nu afgelopen dinsdag een curretage gehad.

Hoop dat het voor jou niet zo is.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hoi Staartje,

Ik heb ook al gereageerd op je andere topic. In principe had je verloskundige het moeten kunnen zien als er sprake is van een tweeling.
    Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het zou dus mogelijk kunnen zijn, maar meid ik denk dat de kans echt heel erg klein is.
    Natuurlijk hoop ik voor jou dat het wel zo is.

Weet je wat ik wel eens heb gelezen? Soms hecht je je al zo aan het kindje (logisch) en je geest en lichaam reageren daar zo sterk op, zelfs zo sterk dat je lichaam het eigenlijk niet los wil laten. Het zou tegennatuurlijk zijn om iets te laten gaan, wat je eigenlijk graag bij je wilt houden.

Het is moeilijk, maar probeer nuchter in te blijven zien dat de kans echt heel erg aannemelijk is dat het niet goed is. Tuurlijk mag je hoop houden en het is logisch dat je dat doet.

Probeer desnoods nog even de VK te bellen om even te praten. Leg gewoon uit dat je niet goed met de onzekerheid om kan gaan waar je nu in zit. Ze is niets voor niets verloskundige en je moet haar dan ook gewoon bellen.

Sterkte meisje...

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik kwam erachter op een echo van 11 weken dat mijn tweeling al heel vroeg in de zwangerschap gestopt waren met groeien. Heb geen bloedverlies gehad of krampen. Ook zag je duidelijk dat het een tweeling was. Ik denk niet dat er een vruchtje achter zit maar dat je lichaam gewoon niet door heeft gehad dat het vruchtje niet meer leefde.

Deel Deze Pagina