1e keer: ronde 1 (ongeplant, maar wel welkom) 18 jaar 2e keer: ronde 1 (ongeplant, maar wel welkom) 26 jaar 3e keer: ronde 1 na mk (geplant) 26 jaar 4e keer: ronde 2 gelijk na bevalling 27 jaar
1e x in 1e ronde zwanger: helaas miskraam. 2e x in 1e ronde zwanger (maand na miskraam): helaas miskraam. 3e x in 1e ronde zwanger (maand na miskraam): gezonde dochter. Alledrie de rondes was ik 35 jaar. Nu weer 1e ronde zwanger. Ben bijna 8 weken zwanger en krijg donderdag een echo. Erg spannend dus. Nu ben ik trouwens 37 jaar.
1e kindje, 25 jaar en tweede ronde zwanger. 2e kindje, 30 jaar en eerste ronde zwanger. Beide gelijk na het stoppen met de pil, ben niet eerst gaan ontpillen.
1e, 1e ronde zwanger ( miskraam ) 2e, 2e ronde zwanger ( miskraam ) Daarna 6 maanden bewust gestopt.. 3e, 3e ronde zwanger ( nu 30 wkn zwanger van een meisje )
Op mijn 34ste: eerste ronde maar werd miskraam Op mijn 34ste: vijfde ronde na miskraam, ben nu ruim 31 weken zwanger!
Hoe snel een ander zwanger is geraakt zegt helaas helemaal niks over jouw kansen. Succes met zwanger worden! Ik was 22 en raakte zwanger in ronde 8.
Ik ben op mijn 21ste in de 3e ronde zwanger geworden. Nu ben ik op mijn 22ste in de 1e ronde zwanger geworden.
Even zien... Bij mijn dochter was ik 23 en zwanger dwars door de pil heen en deze keer ben ik 29 en raakte ik zwanger in ronde 5, nadat eerst m'n cyclus drie maanden overstuur was...
Ik was 27 toen ik stopte met de pil en na 8 rondes (en dus inmiddels ook een jaartje ouder geworden) waren wij zwanger van ons eerste kindje!
Hallo, Ik ben eind december gestopt met de pil, daarna 4 keer ongesteld geworden, en nu zwanger van de eerste!! Groetjes Sara
- 1e kindje, 20 jaar, 1e ronde - 2e kindje, 22 jaar, we zouden komende maand beginnen met de eerste ronde, afgelopen maand besloten en dus onveilig gevreeen... nu meteen zwanger! Dus eigenlijk een halve ronde! Ik realiseer me dat we ons echt heel erg gelukkig mogen prijzen, nu moet alles nog goed gaan!