Na een hele lange derde ronde, diagnose PCO en helemaal gefocused op mijn cyclus die maar niet op gang wilde komen, bleek ik ineens zwanger van de eerste . Leeftijd 30.
31 rondes en ben 26 We zouden in april dit jaar beginnen met IUI maar door rust denk ik in feb zwanger!
Ronde 1 zwanger en 29 jaar. Rond de eisprong wel flinke griep met koorts en 6 paracetamol geslikt per dag. Verder een onregelmatige cyclus van tussen de 30 en 50 dagen (vroeger wel eens 6 jaar geen menstruatie gehad!). Voor mij een wondertje!
1e: halverwege pilstrip gestopt en meteen zwanger 24 jaar 2e: 3e ronde raak 28 jaar De laatste drie waren geen rondes, was niet de bedoeling 37 jaar
Bij mij in ronde 1 een vroege miskraam (29) nadat ik nog maar net met de Mirena spiraal was gestopt en daarna in de 2e ronde na die miskraam weer zwanger. Toen was ik net 30 geworden. Dat het deze keer wel goed mag gaan!
ben bijna 28 en in ronde 4 zwanger. Dit was wel de eerste ronde waarin ik voor het eerste een beetje wist wanneer mijn eisprong was. Dus toen we die eenmaal gevonden hadden, was het eigenlijk in 1 keer raak!
Ronde 3 - 21 jaar (nu inmiddels 19 weken zwanger en 22) Wel met behulp van ovulatietesten mijn eisprong gevonden (+temperaturen). Wij maakten namelijk gebruik van een spermadonor.
Ik was 23 en was niet aan de pil en van voor het zingen de kerk uitgaan zwanger geraakt. We zijn trouwens ziels gelukkig hoor