ik was 1e keer 1e ronde (niet gepland, was aan het wacheten op nieuwe pil in schotland) 2e keer ook 1e ronde, (ook niet gepland, gestopt om te kijken wat er mis was met mijn cyclus.) ben dus echt geluk hier mee als ik verschillende verhalen hoor, amar word dalijk nog bang voor sex doordat ik steeds zwanger raak..
1ste keer door de pil heen zwanger geworden toen was ik 21 2de keer 1ste ronde toen was ik 22 3de keer in de 9de ronde toen was ik ook 22 De eerste 2 zwangerschappen zijn uitgelopen op een ma en een mk
ik ben in de 3e ronde zwanger geraakt. Dit was de eerste maand dat ik ovutesten heb gebruikt en de eisprong gevonden. (zou een evt. volgende keer niet weer zonder doen dus...) en het was raak! Ik ben trouwens 31...
ik wist dat ik een onregelmatige cyclus heb, tussen 22-40 dagen. ik wist dat tellen en temperaturen voor mij geen zin had.dus op het moment dat we kind wilden, heb ik ovulatie test van sensitest besteld en het was gelijk raak de eerste keer( ben 31 jaar).
Wij hebben het niet bijgehouden op een goed moment stop je met anticonceptie. Bij ons was het binnen 6 maanden raak waarbij het in de 9e week afliep. 3 maanden later was ik weer zwanger en nog steeds. ik was toen 29. Trouwens artsen ondernemen niets tenzij je minimaal 2 jaar aan het proberen bent geweest (bij een 'gezond' koppel). Dit schijnt heel normaal te zijn.