zwanger 3e ronde en 24 jaar zwanger 1e ronde en 26 jaar zwanger 1e ronde en 30 jaar zwanger 1e ronde en 31 jaar
Hoi! Sinds drie maanden had ik een behoorlijke ongesteldheid (4-5 dagen) daarvoor altijd maar 2-3 dagen. Ik ben onverwachts maar zeer gewenst zwanger geraakt, dus volgens mij geldt dat wel als ronde 1. Ik ben 30 jaar. Ik besef me elke dag weer wat een geluk wij hebben gehad. Misschien heb je er meer aan om aan je moeder etc. te vragen wanneer ze zwanger is geraakt, maar dan nog binnen een familie kan het ook compleet anders zijn. En inderdaad, het is leuk om te lezen... Ik kan echt ontroerd raken als mensen bijvoorbeeld na vijf jaar, honderden onderzoeken, prikken, behandelingen e.d. zwanger zijn geraakt. Prachtig!
1ste keer zwanger in ronde 1 - 20 jaar 2de keer zwanger in ronde 1* - 25 jaar 3de keer zwanger in ronde 8 - 29 jaar
20 jaar en ronde 20 zwanger van justin met de 7de ronde met clomid. 21 jaar en eigenlijk een soort van ongelukje, omdat we met de nuvaring in hadden gesext en ook maar 2x. (achteraf was dat ding er uit gegaan, niet in de gaten gehad, (geen aanrader) en dacht dus wel beschermt te zijn).
Dank jullie We zijn er ook heel blij mee! En wij zijn het voorbeeld dat, met een beetje hulp, geduld echt beloond kan worden!
bij de eerste in ronde 2 (25 jaar) bij de tweede in ronde 1 (26 jaar) mijn normale ongesteldheid is best heftig, het duurt 7 dagen, waarvan 4 veel en 3 weinig...
ja ik zou het haar wel willen vragen, maar we willen het nog voor onszelf houden en pas als we echt zwanger zijn het vertellen. want het proberen kan natuurlijk nog heel lang duren. dus als ik die vraag stel dan weet zij al genoeg natuurlijk... maar vind het gewoon leuk om te zien en het is bij iedereen zo totaal verschillend, echt geen lijn te trekken!
Ja dat snap ik ook wel weer, want dan gaan ze er zo'n druk op leggen - ik zie al voor me die vragen elke maand... En als het dan een keer wegblijft... Je hebt gelijk!! Ik hoop voor je dat het snel lukt, maar er is wel redelijk wat bekend over gemiddeldes enzo, maar ja - dat zijn ook gemiddeldes he... Ik kan in ieder geval bevestigen dat het niet nodig is om in je vruchtbare periode vijf keer op een dag te gaan knutselen
Ik werd nooit echt heel heftig ongesteld.. Eigenlijk best weinig. Maarrr in januarie een halve week de pil vergeten, en het was meteen raak! Onverwachts, maar zooo welkom!! Success!