geen rondes want het ging per ongeluk maar ik was en ben nog steeds 23. een tweede heb ik in mn hoofd gepland voor over een jaar of 4.
Ik ben nu 28 maar toen ik in de eerste ronde zwanger raakte was ik nog 27. En was altijd normaal ongesteld....geen overdreven heftige bedoeling ofzo
Was 24 toen ik zwanger werd, was sinds maart 2008 gestopt met de pil en november 2008 was ik zwanger. Moet zeggen dat we niet actief geprobeerd hebben, heb niet op de data gelet. Alleen de laatste maand en toen was het ook raak.
1e: 3e ronde, leeftijd 28 jaar 2e: 2e ronde, leeftijd 30 jaar 3e: 1e ronde, leeftijd 30 jaar Ik wordt steeds vruchtbaarder, haha.
4 kinderen - 4 miskramen in de volgende volgorde: 17 - eerste ronde 19 - voorrondes 20 - tweede ronde 21 - tweede ronde 22 - voorrondes 22 - voorrondes 22 - voorrondes 22 - voorrondes Voor sommigen misschien iets om jaloers op te zijn, maar een probleem hebben met NIET zwanger worden is ook verre van prettig te noemen.......... Hopelijk is het nu echt de laatste keer; na de bevalling laat manlief zich steriliseren!
Ik ben in ronde -4 zwanger geraakt (zouden pas na de vakantie voor het eggie gaan, maar dat vond Frummel te lang duren denk ik). Man en ik allebei 32 jaar.
hier 3e ronde raak ik was 23 of 24 (me ei was volgens mij op me verjaardag hahaha) maar ik heb wel vals gespeeld ik ben al ruim 6 jaar pilvrij vanwege een allergie
ik was 25 bij mn eerste zwangerschap, meteen ronde 1 raak, nu ben ik 28 en zwanger van nummer 2 door pil heen zwanger geraakt.. mamavan
1e kind; Ronde 1 zwanger en 24 jaar. 2e kind (nu dus) Ronde 2 zwanger en 28 jaar. Ik besef me heel goed dat ik echt blij mag zijn dat het tot nu toe allemaal zo voorspoedig verloopt.
1e kindje Ronde 1: 20 jaar! En dan te bedenken dat ik soms helemaal in paniek raakte omdat ik bang was dat we er jaren over zouden doen. Ik was in mei vorig jaar met de pil gestopt omdat ik wilde weten wat mijn normale cyclus was.. En toen hebben we het nog een tijd met condoom gedaan.. Ik wilde geen tienermoeder worden.. en we woonden toen nog niet zo heel lang samen. In Januari zijn we getrouwd, en in die maand was het dus raak.. Braaf hè? Hahaha!
na ongeveer 20 rondes en ik ben 28 jaar. Wj hadden in het ziekenhis te horen gekregen dat we op natuurlijke wijze geen kindje zouden krijgen. Mijn hubby heeft zeer slechte zwemmertjes. Als door een wonder net voor de eerste behandeling, toch spontaan zwanger!