ik had al eerder gepost wanneer ik zwanger werd enzo maar als ik dit zo lees allemaal he dan voel ik me best, tja hoe noem je dat, schuldig vind ik niet het juiste woord ervoor. maar er zijn zoveel meiden die dus aardig wat moeite hebben om zwanger te worden, en dan kom ik aan met 1ste ronde al meteen raak. ik heb veel respect voor de dames die al hele lange tijd bezig zijn! dat wilde ik even zeggen zelf zat ik al te stressen bij de eerste test, kan me niet voorstellen om zo'n test keer op keer te moeten zien met negatief Respect voor jullie dames dus Redelijk offtopic maar het moet zo nu en dan even gezegt worden voor die meiden vind ik
De eerste keer ronde 13 met 29 jaar helaas een miskraam, 3 maanden na de miskraam weer raak met 30 jaar
Ronde 1, 29 jaar. Ben daar erg blij mee, want wat moet dat vervelend zijn voor die meiden die steeds een negatief resultaat hebben inderdaad.
ben nu 23 en na 4,4 jaar medische molen, gebruik van clomid en orgametril in juli 08 miskraam 2 beebs 3e beeb zat buitenbaarmoederlijk nov 08 weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap van 1 beeb Na eileider operatie en clomid gebruik en 4 vlindertjes... eindelijk gezond zwanger van ons knorretje!
Van de eerste na 9 maanden zwanger, ik was toen 22 jaar. mijn zoontje is nu 6 maanden en ik heb vandaag positief getest! En dit was de eerste ronde en nu dus 23 jaar
1e was ik 20 en in 3e ronde zwanger nu ben ik 24 en hebben we er 7 of 8 rondens over gedaan hihi tel kwijt
1e zwangerschap - ronde 1 - 28 jaar (miskraam) 2e zwangerschap - ronde 3 - 28 jaar 3e zwangerschap - ronde 13 - 31 jaar Pim
1e ronde: 26 jaar Mijn cyclus was een rommeltje (dan weer te lang dan weer kort) en mijn mentruatie dito. Ene keer heftig andere keer bijna niets. Ik dacht, zwanger worden lukt dan vast niet Wel dus.