1ste x in ronde 1 21jaar 2de x ronde 1 24 jaar is heel snel gegaan bij mij stoppen met de pil en hup zwanger wou dat dat bij iedereen zo was want sommigen moeten wel heel lang afzien
Bij de eerste 21 jaar en 2de ronde Bij deze 22 jaar en 3de ronde. Zal bij iedereen zeer verschillend zijn
ik ben 21 jaar, en was afgelopen december gestopt met de pil. In maart bleek ik zwanger te zijn van mijn eerste kindje. dus dat was ook vrij snel.
Ik ben 28 en heb er twee jaar over gedaan om zwanger te raken, nou had ik wel een vruchtbaarheidsafwijking hoor. Hopelijk is het bij jullie snel raak!!
22 jaar ronde 1 zwanger --> mk 22 jaar gelijk na mk weer ronde 1 Zwanger --> zoontje 24 jaar ronde 3 zwanger --> mk 24 jaar ronde 4 na mk weer zwanger
ik ben 30, 14 jaar aan de pil geweest, ronde 1 Bingo, nu alweer bijna 25 weken zwanger! Mijn moeder en Zus zijn ook zo vruchtbaar (geweest).
25 jaar, 1e ronde zwanger, schrok me dood, had echt niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn. Liefs, Huismus
Bij onze eerste was het de 1ste ronde raak. Ik was toen 23 jaar oud. Deze zwangerschap was het na ronde 9 raak (dankzij clomid) en was ik 25. Succes en groetjes