Bij ons was het in ronde 8 'prijs'. Vlak na ons huwelijk is het gelukt en ik weet niet of het er mee te maken had, maar toen is er toch een hoop stress weggevallen. Succes in ieder geval!
Ik weet zelf dat het moeilijk kan wezen maar geloof me denk er niet te veel aan Bij mij werkte het want ik was daarna meteen zwanger Succes Meis.
eerste ronde meteen zwanger. Ik dacht het gaat vast langer dan een jaar duuren bij mij. Maar ik had heel veel geluk
eigenlijk ronde 0! was nog niet weer ongesteld geworden na de bevalling en waren ook nog niet gericht bezig. maar zijn super blij, want we wilden ze toch zo graag dicht op elkaar!
Ronde drie, daarvoor wss een mini-miskraam (had in ronde twee een zeer licht positieve test) gehad en waren we er niet al teveel mee bezig maar toch was het raak! Ik nam al een jaar geen anticonceptie meer (we gebruikten een condoom)! Veel succes hoor!
gog, ja, ik besef het wel, maar het is niet makkelijk. Aangezien het deze maand terug niet gelukt is, heb ik besloten om een maandje met niets rekening te houden. In mijn vruchtbare periode zal ik niet om de twee dagen paraat staan, maar gewoon als ik zelf zin heb... En ik zal niets uitrekenen, heb juist mijn eerste dag genoteerd, zodanig dat ik weet wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden. Hopelijk heb ik hiermee succes...
bij Elyesa was het door de pil heen(nee, ben hem nooit vergeten niet ziek geweest...naam hem altijd netjes)en bij Erenay was het in de 2de ronde.