menstrueren en toch zwanger zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tamara251277, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamara251277

14 jan 2008
    21
    0
    0
    gijzegem
    Hallo,
    ik heb een raar vraagje. We proberen al 2 maanden om zwanger te geraken. Ik ben al 2 keer gewoon ongesteld geweest steeds na 28 dagen. Maar mijn menstruatie is anders als met de pil. Het bloed is klaar ten opzichte dat dat vroeger niet zo was. (sorry dat ik het zo zeg :oops: )

Mijn laatste menstruatie was vorige week. Maar nu blijf ik met zo'n opgezwollen gevoel rondlopen in mijn buik terwijl ze al 4 dagen gedaan zijn. Ook voel ik me zo raar, zo'n groggy gevoel, ik eet ook meer als anders. Ik heb meer goesting op zoetigheden. Ik ben ook vergeetachtig,vreselijk humeurig (de ene moment lach ik en de andere moment kan ik wenen) en altijd moe terwijl ik voldoende slaap.
    Zou dit kunnen wijzen op zwangerschap. Maar ik voel me zo raar en vorige week had ik het gevoel van zwanger te zijn maar mijn menstruatie kwam toch. Ik weet niet wat ik moet denken op den duur. Ik word nog zot. :D

Ik hoop dat jullie er wat uit verstaan, uit mijn uitleg.

Groetjes tamara

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    Hai Tamara,
    ik denk dat je aan het ontpillen bent hoor! Je hoort vaak dat je ongi anders is en ook de klachten die je noemt zijn velen niet vreemd!
    Succes ermee, en probeer van het "zwanger worden' proces ook te genieten, anders voelt het alsof je eeuwen lang bezig bent!

Succes, Taliaa

3. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Het kan wel, je hoort het wel vaker.
    Een vriendin van mij is gewoon 9 maanden ongesteld geweest, wist ook echt niet dat ze zwanger was en werd ineens verrast met een bevalling!
    Door die gebeurtenis heb ik toen van verschillende mensen gehoord dat ze nog een aantal maanden ongesteld waren maar toch zwanger

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    maar dan wordt je toch ook dikker? Kwam ze er echt pas na 9 mnd achter?

5. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik ken ook iemand die er pas na 6 maand achter kwam dat ze zwanger was bleef ook ongesteld en had wel enkele klachten maar ja ze was ongesteld! en toen kreeg ze stampjes van de baby en dacht dat het haar darmen waren die aardig deden maar dat bleef aanhouden en ging ze naar de doketer en die wiost haar te vertellen dat het helemaal haar darmen niet waren maar dat er een baby in haar buik groeide heeft ze wel even moeten wennen hoor ze had maar 3 maand meer te gaan

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi,
    De verschijnselen die jij beschrijft heb ik ook gehad de eerste twee maanden nadat ik met de pil gestopt was. Ik heb een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid, die was negatief, dus het lag echt gewoon aan het ontpillen.
    Ik zou jou aanraden ook voor de zekerheid een zwangerschapstest te doen, dan heb je uitsluitsel.

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

Lijkt op ontpillen...

Als je aan de pil bent ben je inderdaad anders ongesteld dan zonder de pil...

Ik zou gewoon een tijdje afwachten, is tenslotte je 2de ronde :)

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk dat het ontpillen is, heb het precies zo gehad!

en je hoeft het niet per se te zien dat iemand zwanger is, een kennis van mij kwam er pas achter toen ze weeen kreeg (de gyn had haar verteld dat ze onvruchtbaar was)
    ik had haar een week voor de bevalling nog gezien en zag echt niets! heel vaag!

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lijkt mij idd ook ontpillen. Ik heb hetzelfde gehad.

Spontane huilbuien, onophoudelijke lachbuien, eten, warrigheid (ineens de straat oversteken...). Heel raar hoe je eigen lichaam je voor de gek kan houden!

10. Shimmy

Shimmy Lid

15 jan 2008
    27
    0
    0
    ja, toevallig had ik dat dus ook... ik (en zelfs mn vriend) was ervan overtuigd dat ik zwanger was, ik had zo'n raar gevoel in mn buik, maar ook kleine andere dingetjes als normaal.
    maar ik werd gewoon ongesteld.

Nu heb ik nog steeds af en toe het gevoel dat ik misschien toch zwanger ben, gewoon omdat ik mij zo anders voelde.
    maar ga er maar gewoon vanuit dat je niet zwanger bent hoor, en anders even een testtje?

11. tamara251277

14 jan 2008
    21
    0
    0
    gijzegem
    Bedankt voor de raad. Ik denk het ook dat het ontpillen is. Het is toch raar hoe je lichaam zo kan doen enkel van zo'n pilletje. Het zullen de hormonen zijn denk ik. :D

Mercikes
    tamara

Deel Deze Pagina