Iemand verstand van wenkbrauwen tatoeëren? Vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door baby90, 24 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb een vraagje over het tatoeëren van de wenkbrauwen. Ik loop al een hele tijd met het idee en nu zag ik een mooie aanbieding. Deze aanbieding eindigt vandaag, dus moet snel een keuze maken.

Ik heb mijn eigen wenkbrauwen vroeger veel geepileerd. Dunne wenkbrauwen waren vroeger in:oops: Ik heb nooit meer de haartjes helemaal terug gekregen aan de onderkant, echt maar een paar.. dus ik teken elke dag en ik word er gek van:o:

Door de salon werd mij aangeraden powderbrows te nemen omdat ze denken dat bij hairstrokes de gaten misschien nog zichbaar zullen zijn. Ik wil graag een natuurlijk resultaat.. en nu twijfel ik enorm..

Is het zo dat je dus bij hairstrokes sneller de gaten goed zult zien?
    En kun je ook een natuurlijk resultaat krijgen met powderbrows?

2. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    In mijn omgeving is iemand die zeer recent haar wenkbrauwen heb laten tatoeëren. Met hele fijne hairstrokes en als dit goed gedaan is zie je geen gaten. Alleen je bent niet met 1 keer doen klaar. Je moet het zeker in totaal 3x laten doen en tussentijds natuurlijk het genezingsproces en iedere huid en gezicht is anders. Bij de ene is het met 2x klaar en weer een ander heb 3 of 4x nodig.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Oh ja natuurlijk, ik heb het even opgezocht en met een vette of gecombineerde huid (heb ik) blijft het sowieso niet lang zitten die hairstrokes.. zonde dan natuurlijk. Dan is mijn keuze snel gemaakt! Had ik nog niet naar gekeken, dankjewel :thumup:

Bezige bij vindt dit leuk.
  4. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Ik heb 2 x hairstrokes laten zetten.
    Vette huid en zeker 3 jaar plezier van gehad.

Nu ben ik bij een andere salon geweest (Mi Zense in Gorssel) en ik ben super tevreden. Ondanks mijn dunne wenkbrauwen geen gaatje te bekennen. Foto is direct genomen na de eerste behandeling.

Bijgevoegde bestanden:

baby90 vindt dit leuk.
  5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik heb powder brows maar ik heb wel wenkbrauwharen, ze zijn alleen heel blond. Daardoor moest ik ze ook elke dag bijtekenen en dat was ik zat.

Ik vind het er zelf natuurlijk uit zien. Van te voren had ik mijn moeder foto's laten zien van dames met getatoeëerde wenkbrauwen en ze vond het verschrikkelijk. Nadat ik het heb laten doen, heb ik 10 gewacht voordat ik langs ging, niets gezegd en het viel haar niet eens op.

Dit is een foto van een dag of 8 na de eerste sessie. De korstjes waren er toen allemaal af. Na een week of 6 de tweede sessie waarin het iets donkerder is geworden en ze de stukken die niet direct goed gepakt hadden, heeft bijgewerkt. 20220325_110039.jpg

baby90 vindt dit leuk.
  6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.708
    113
    Hier ook powder brows. Ik ben er heel blij mee. Het buitenste deel van mijn wenkbrauw is een paar mm hoger getekend dan ze eigenlijk groeien, om een mooie vorm en meer open blik te krijgen, dus ik epileer een deel van mijn eigen wenkbrauw weg.

Bijgevoegde bestanden:

baby90 vindt dit leuk.
  7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Meest slechte idee om snel te besluiten zoiets te gaan doen omdat er een aanbieding is. Tattoo’s (al gaat het om wenkbrauwen) moet je nooit nemen omdat iemand NU een aanbieding heeft. Zoiets neem je omdat je het al langere tijd heel graag wilt én je al langere tijd weet dat je het daar wilt laten doen. Niet gebaseerd op aanbiedingen waarbij je NU moet besluiten.

Bovendien heeft die heel goed in z’n werk is heeft geen aanbiedingen hiermee nodig. Klanten blijven sowieso wel komen.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Van mijzelf heb ik ook amper wenkbrauw haar. Ik had eerst hairstrokes. 4x laten vullen maar idd zag je al vrij snel gaten. Nu powerbrows en ondanks dat ze iets minder natuurlijk aandoen zitten ze veel beter. Ik heb ze bij 1 van de bekendste PMU artieste in nederland dus aan haar techniek zal het niet liggen

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.708
    113
    Degene die mijn wenkies heeft gedaan, is nog druk bezig haar klantenkring op te bouwen. Ze is heel goed in wat ze doet, maar het is nog kleinschalig. Zij gebruikt soms ook kortingsacties.

10. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Vergeet niet dat je het ook moet bijhouden.
    Het blijft 1-3 jaar goed, afhankelijk van je huid.
    Sommige salons hebben korting als je voor een bepaalde termijn terug komt om bij te werken. En als je te lang wacht je dan weer de volle pond moet betalen

11. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Sorry, ik heb er geen enkel verstand van, maar ik moet even delen dat ik slordig las en zag "iemand VERSLAAFD aan wenkbrouwen tatooeren?" en dat ik toen een plaatje voor me zag van een lijf met overal wenkbrouwen erop getattoed :roflmao::roflmao::roflmao:

Nina Sanders, Linda86, baby90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik liep al heel lang met het idee, dus het is niet zo dat ik nu ineens bedenk dat ik mijn wenkbrauwen wil laten doen. Mijn vraag was meer of iemand ervaring heeft en of er inderdaad snel gaten zichtbaar zijn met hairstrokes.

Inmiddels heb ik ze laten doen, powderbrows. 1e dag moest ik écht wennen, vond het niet mooi. Nu vind ik ze gelukkig wel mooi. Al zit er nét iets verschil in, maar bij de nabehandeling kan ze dat wel mee pakken:thumup:

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wauw, echt een super mooie vorm!

14. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011