wie heeft er wel eens iets gestolen? En dan bedoel ik dus, iets wegnemen met het idee het niet te betalen. Brood waar je thuis achterkomt dat je het niet betaald hebt of rollen pleepapier tellen dus niet mee, dat is geen diefstal, eerder verduistering.
Nee dat niet. Alhoewel, als heel klein, jong, mini-Cryptootje van een jaar of 4 een keer een pakje kauwgom bij de suup. Dat heb ik geweten want ik werd gezien en wat zegt mijn moeder 'bel de politie maar'. Die knipoog naar de winkeleigenaar had ik niet gezien maar ik scheet wel zeven kleuren stront (waarna ik overigens mijn kont afveegde met DROOG wc-papier en NIET mijn handen gewassen heb ) en heb het nooit meer gedurfd .
Och de laatste tijd heeeel vaak!!! Mandje vol met zware boodschappen en dan het brood ff onderin de kinderwagen voordat het plet!, sta ik bij de auto denk ik k*t!! Maarja voor een half bruin ga ik niet terug. Eerlijk is eerlijk ik "steel". Vanaf vandaag ben ik erop gaan letten. En netjes mijn brood betaald.
1 tum tummetje als kind en daar voelde ik me zo schuldig over dat ik de volgende keer dat ik snoep kwam kopen express ben weg gelopen terwijl ik nog 5 cent wisselgeld zou krijgen haha.. had helemaal zo uitgerekend. o en ben eens iets kleins vergeten af te rekenen zat in de boodschappen tas nog, volgens mij blikje tomaten puree van 12 cent ofzo. daar kwam ik thuis pas achter (5 km verder) toen had ik wel zo iets van nou ja jammer dan die 12 cent zullen ze ook wel overleven..
Ja, bij de v en d Kantoorartikelen, ik was toen 12. En ja, betrapt dus de politie erbij. Heb Nooit meer wat gestolen haha
Ik ook wel eens per ongeluk.....Bij Free Record Shop hadden ze zo;n tijdschrift staan waar heel groot FREE op stond.Ik dat dus mee in de trein en zag ik een paar haltes verderop dat het 2 gulden kostte o.i.d......man, man, wat zat ik ongemakkelijk in die trein!
Laatst nog ook onbewust,een heel six pack water bij de lidle tja als de mijnheer aan de kassa niet oplet,zelf schuld
Ik neem wel eens mooie glazen mee als ik ergens iets gedronken heb. Bierglazen van een bepaald merk ofzo. Erg he