Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Toscane. We zijn er natuurlijk wel doorheen gereden onderweg naar Rome en toen vonden we het er prachtig! Nu dus ook maar eens daar kijken. We hebben tot nu toe altijd een stacaravan gehuurd, maar we gaan dit jaar eens een luxe tent proberen (van Vacance Soleil). We hebben afgelopen jaar eens zo'n tent van binnen bekeken en het is best groot. Het heeft een houten vloer, dus je bedden staan ook altijd recht (niet zoals bij de gewone huurtenten). Ja, je hebt geen stromend water, dus dat zal even wennen zijn voor ons. Maar de camping bij Rome staat onder beheer bij dezelfde eigenaar als waar de camping in Toscane bij is, en daar was het sanitair perfect! Veel ruimte, aparte kinder-afdeling met kleine wc-tjes, kinderdouches, kinderbadjes (op commode hoogte dus ideaal), lage wastafeltjes etc. Het verschil in prijs heeft ons doen laten overstappen. Op 3 weken scheelt het 864 euro, dat vind ik toch dusdanig veel dat we toch willen kijken of het al dan niet bevalt. Zo niet, volgend jaar weer in een stacaravan! Het is uiteindelijk toch alleen maar om te slapen tenslotte!
SLuit ik me bij aan hihi..ook jalooeeeers... Ben over een weekje of 9 aan de beurt om ingeleid te worden, dus deze zomer geen vakantie voor ons. WIj gaan altijd naar het Lago Maggiore, Cannobio. Zijn 2 jaar terug naar Garda meer geweest, via duitsland en zwitserland..prachtige route. Wij rijden altijd in 1 keer door. Is ongeveer 11 uur rijden. Goed te doen. Als we nu gaan hebben we opeens 2 kids, ik weet van mijn zoontje dat hij uuuuuuren slaapt in de auto, dus zou ervoor kiezen snachts te rijden. Nadeel is dan dat je zelf kapot bent de andere ochtend en de kids heerlijk wakker en fit.. Met een baby weet ik niet of ik op vakantie zou gaan, moest ie al wel zeker een half jaar zijn.
Ukoldaatje; heb je een leuk adresje in cannobio? Ik ben al tijden op zoen naar een mooi plekje aan het Lago Maggiore!
Wij gaan in juli naar Fornella en rijden ook in 2 keer. Wij hebben er voor gekozen via Oostenrijk te rijden. Heb toevallig net van de week een hotel geboekt voor de overnachting, hotel Bergpanorama in Pfronten: Booking.com: Hotel Bergpanorama, Pfronten, Duitsland - 46 Beoordelingen. Reserveer nu uw hotel! Succes!
Gevonden! Grasbrunner hof in Grasbrunn. Wij zaten vrij noordelijk en dan was het goed te doen. Als je helemaal naar het zuiden van het meer gaat kun je misschien toch beter nog een klein stukje doorrijden. Wij betaalden 60euro voor 2personen.