Welke route naar het gardameer en waar overnachten?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juf Mariska, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Toscane. We zijn er natuurlijk wel doorheen gereden onderweg naar Rome en toen vonden we het er prachtig! Nu dus ook maar eens daar kijken.

We hebben tot nu toe altijd een stacaravan gehuurd, maar we gaan dit jaar eens een luxe tent proberen (van Vacance Soleil). We hebben afgelopen jaar eens zo'n tent van binnen bekeken en het is best groot. Het heeft een houten vloer, dus je bedden staan ook altijd recht (niet zoals bij de gewone huurtenten). Ja, je hebt geen stromend water, dus dat zal even wennen zijn voor ons. Maar de camping bij Rome staat onder beheer bij dezelfde eigenaar als waar de camping in Toscane bij is, en daar was het sanitair perfect! Veel ruimte, aparte kinder-afdeling met kleine wc-tjes, kinderdouches, kinderbadjes (op commode hoogte dus ideaal), lage wastafeltjes etc.

Het verschil in prijs heeft ons doen laten overstappen. Op 3 weken scheelt het 864 euro, dat vind ik toch dusdanig veel dat we toch willen kijken of het al dan niet bevalt. Zo niet, volgend jaar weer in een stacaravan! Het is uiteindelijk toch alleen maar om te slapen tenslotte!

2. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Wij gaan naar de zelfde camping! Maar wij gaan 16 juni! Volgens mij rijden wij via Zwitserland.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    SLuit ik me bij aan hihi..ook jalooeeeers...

Ben over een weekje of 9 aan de beurt om ingeleid te worden, dus deze zomer geen vakantie voor ons.

WIj gaan altijd naar het Lago Maggiore, Cannobio.

Zijn 2 jaar terug naar Garda meer geweest, via duitsland en zwitserland..prachtige route.

Wij rijden altijd in 1 keer door. Is ongeveer 11 uur rijden. Goed te doen.

Als we nu gaan hebben we opeens 2 kids, ik weet van mijn zoontje dat hij uuuuuuren slaapt in de auto, dus zou ervoor kiezen snachts te rijden.

Nadeel is dan dat je zelf kapot bent de andere ochtend en de kids heerlijk wakker en fit..

Met een baby weet ik niet of ik op vakantie zou gaan, moest ie al wel zeker een half jaar zijn.

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ukoldaatje; heb je een leuk adresje in cannobio? Ik ben al tijden op zoen naar een mooi plekje aan het Lago Maggiore!

5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

6. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Gevonden! Grasbrunner hof in Grasbrunn. Wij zaten vrij noordelijk en dan was het goed te doen. Als je helemaal naar het zuiden van het meer gaat kun je misschien toch beter nog een klein stukje doorrijden. Wij betaalden 60euro voor 2personen.

7. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ga gelijk even kijken! Das niet duur!

Deel Deze Pagina