Als ik iets erg vind denk wel elke vrouw... Ik moet straks bij de huisarts met me benen wijd,, krijg er nu al rillingen van.. Ik wil een spiraal laten plaatsen maar ze moete. Eerst een monster afnemen om te kijken of er geen bacteriën in me baarmoeder zitten... Wish me luck
Heel veel succes maar het stelt echt heel weinig voor. Ik vind uitstrijkjes nooit erg in ieder geval.
Hebben ze je wel verteld dat je een ibuprofen (mits je niet allergisch bent) mag innemen een uur van tevoren? Ze kijken niet alleen naar bacterieen maar ook naar SOA's en kijken ze ook direct of je een voorstadia van baarmoederhalskanker hebt? Dit is allemaal aardig prijzig als je je eigen risico niet opgebruikt hebt. Maar ik zie dat je bevallen bent dus ga ervan uit dat je die al op hebt
Voor een uitstrijkje een ibuprofen nemen? Ze doen toch niet zo veel? En ik heb voor mijn uitstrijkjes nooit hoeven betalen. Misschien als ze bepaalde dingen op kweek moeten zetten ofzo? En in het jaar van mijn bevalling heb ik ook nooit mijn eigen risico opgebruikt. Ts succes! Hopelijk vat t alles mee.
Het valt echt heel erg mee, maar das mooi gezegd he, als jij je hierover zenuwachtig maakt. Ik kreeg mijn eerste onderzoek vorig jaar, omdat ik verschijnselen had van een blindedarmontsteking, maar er was geen ontsteking in mijn bloed te vinden. Omdat ik bijna niet meer kon lopen, zitten of liggen deden ze een inwendig onderzoek omdat het probleem misschien ergens anders lag. Was ik ook nog ongesteld die dag Vond het echt erg om te gaan.. Maar ik had een hele aardige meid die het onderzoek deed, een arts in opleiding geloof ik. Binnen 5 minuten had ik mijn broek weer aan Vond er echt niets aan. Bovendien heeft zij ook een doos, lekker puh.
Snap je gevoel hoor, vlak voor, na en tijdens de bevalling ben je die schaamte even kwijt.. Maar komt langzaam hier ook weer terug tis intiem, en dat blijft het.