Hallo dames, Wij hebben al een slecht dinkend meisje die weinig honger signalen geeft en waarbij het drinken lastig gaat. Heel veel verslikken waarvoor we de fles indikken. Ze heeft een minimale intake van 500cc p/d. Nu is ze niet lekker wat lichte koorts 38.5 en heeft ze vandaag pas 300 cc op. Ze hoeft eigenlijk geen fles meer want ze slaapt door maar ga haarstraks weer even aanbieden. Bij hoeveel dagen minder dan 500 cc zou ik nu contact moeten opnemen? Water aanbieden gaat bijna niet want ze drinkt niet meer dan 20cc over de hele dag ivm verslikken en dan heeft ze al nr1 kleinste speen... En ook via cupje blijft het rond de 20cc..Nog tips?
Ik zou gewoon direct even contact opnemen in jullie geval. Jullie meiske is bepaald niet gemiddeld en heeft extra zorg nodig, dus ik zou direct even met de/een kinderarts overleggen. Doe ik met Caitlyn ook altijd als ik twijfel en vinden ze altijd prima, wordt nooit raar over gedaan en af en toe blijkt dan dat snel overleggen gewoon echt verstandig is!
Op t gekke drinken na is ons meisje verder wel gezond. Maar gisteravond wou ze niks meer en heeft vannacht ondanks de paracetamol hoge koorts 39.7 dus ga zo ff afspraak maken met ha.
Vanaf 7 mnd hebben ze tussen de 300 en 500 ml nodig! Zolang ze verder wel helder is, en plast is t geen probleem Ach, lees nu dat ze oorontsteking heeft! Hopelijk is ze er snel weer bovenop! Beterschap voor je kleine meid!
Ze plast dus bijna nix..maar arts vind haar nog niet uitgesdroogd. Ik hoop dat ze vandaag wat beter gaat drinken. Tot nu toe pas 60cc op