Iemand nog leuke tips voor een verjaardagscadeau voor een jongetje die 3 jaar wordt?! We willen niet teveel uitgeven (veel feestdagen deze periode), en vinden het lastig omdat hij weinig interesse toont in speelgoed. Loopfiets heeft hij. p.s. wonen in het buitenland dus kunnen hier niet alles krijgen, wel veel via amazon
Ik ben ook al hard aan het denken voor onze jongste. Hij bleek op de opvang stempelen helemaal geweldig te vinden, dus die gaan op zijn lijstje. Hij is ook dol op van die plastic dieren. Je hebt ze van Schleich, maar die vind ik veel te duur, dus ik ga een goedkope versie op zijn lijstje zetten. Loopfiets is hier ook een hit, maar die heb je dus al Duplo? Daar is mijn jongste pas sinds kort echt mee aan het bouwen. Een houten garage? leuk spelletje wat je samen met hem kan doen (volgens mij deed de oudste al volop memorie op die leeftijd, de jongste snapt er nog helemaal niks van )
Thanks voor de tips! Hij heeft pas een hot wheels garage gekregen (niet heel groot) dus denk dat ik het daar bij hou qua garages op dit moment. Stempel stiften heeft hij van Ikea, maar grote echte stempels is misschien ook nog wel leuk! Duplo heeft hij paar dingetjes van maar vindt hij niet boeiend helaas. Ik zit te denken aan een speelgoed kassa, waar nep geld bij zit en zon pin apparaatje, iemand daar succes mee geboekt?! Verder dacht ik domino van brandweerman sam.
Puzzels en spelletjes (haba boomgaard, pop up piraat, kroko loco, domino etc) Verder zijn nep gereedschap En een doktersset naast playmobil en lego een succes. En Lidl heeft super leuk houten speelgoed om een treinbaan etc te maken. Ook een aanrader.
Hier is de duplotrein sinds een half jaar echt dé grote hit, vooral met extra stukjes rails en de brug. En klei plus toebehoren, dat moet ook elke dag gedaan worden (het liefst een paar keer).
Hier is met 3.5 het keukentje nog steeds leuk, een houten broodrooster met boterhammen, hout fruit en groente om te snijden (met klitteband aan elkaar) Kassa is hij ook gek op, fiets met zijwieltjes, puzzels, auto's begint nu pas, houten treinbaan (ikea heeft die ook), mini loco, haba spelletjes, memory, cd speler met luisterboeken en liedjes.
Helemaal de doktersset vergeten daar speelt hij ook veel mee. Een schort, spuit, stethoscoop, pleister, bloeddrukmeter, thermometer. Echt super leuk! Ben vaak "ziek" gelukkig ook vaak snel weer "beter"
Onze dochter is vandaag 3 jaar geworden en heeft o.a. gekregen: Fietsje Kassa met scanner(ze was druk bezig met alles 'bliepen') Memorie Klei Boekjes
Gefeliciteerd @mamabeertje ! Wij gaan iig ook voor zon kassa, denk dat ie dat wel interessant vindt (la open en dicht, geld, pin automaat, scanner..). Wat voor muziek apparaat met luister boeken of liedjes is aan te raden op deze leeftijd ?? Lijkt me ook leuk!
Hier eentje even oud en krijgt: Een fiets Heel veel autootjes Prentenboek Grotere auto’s/opladers van siku Spel Krokodil met kiespijn Dvd van Casper en Emma Boeken Bobbi Verder speelt hij graag met: Microfoon van K3 Auto’s Spel Wie is het? Dieren vd Hema (en dan van Kapla een dierentuin/hokken maken) Autokleed Klei/loco Bambino soms
Mijn zoon van 2 heeft van ons een houten treinbaan gekregen. Heeelmaal t einde! Is dat wat? Lastig als hij niet zoveel leuk vindt, mijn zoon vindt juist alles wat los en vast zit interessant. Dua das makkelijker geven haha. Hmm. Hier is kleien, verven, koekjes bakken ook een groot succes. Je hebt leuke baksetjes, een kommetje, vormpjes, bakkersmuts. Is dat wat?
Wij hebben er 1 van de kringloop. Hij is van heel stevig materiaal. Kan ook meezingen. Ik zou iets doen wat tegen een stootje kan. Wij hebben deze https://www.intertoys.nl/p/sing-a-long-cd-player/1203193 Deze kan ook: https://www.conrad.nl/nl/x4-tech-bobby-joey-cd-mp3-speler-met-accu-voor-kinderen-sd-kaart-usb-wit-groencd-mp3-1406467.html
Hier is m'n zoontje afgelopen week 3 geworden, en heeft ook een (tweedehands) fiets gehad. Verder nog: Autokleed (grote hit) Horloge (is 'ie zoo trots op) Doktersset (ook een aanrader tot nu toe) Klei Electro Kleurenkameleon van Fisher Price Co-de-rups van Fisher Price Boekjes Kinderscharen
Onze zoon is 2,5 dus wel iets jonger maar speelt graag met de knikkerbaan (wij hebben die van hubelino nu), keukentje, poppen en de spellen muizenval en Nijntje dansende blokjes.
Klei Hamertje tik Grote strijkkralen Puzzels van brandweerman Sam helicopter/ Jupiter van BS Cars afstand bestuurbare auto (kan alleen rechtuit en een bochtje om)