Welke schat heb jij gescoord bij de kringloopwinkel

Discussie in 'De lounge' gestart door iMama, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ook! Sterker nog, ik ben vanmiddag even geweest :D.

Oa een Feetje truitje met kaartje er nog aan voor dochter gescoord voor 1,50.

2. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die in Etten-Leur vind ik zelf wel een stuk minder, hoor, en een stuk duurder...in ieder geval met kleertjes. Hoewel ik er soms wel naartoe ga en laatst idd ook de 5 stuks voor 3 euro uitverkoop trof. Hingen ook veeeeel mooie Mexx shirtjes, maar 62 en 68, dus te klein voor m'n meisje.

In Breda heb je ook nog een Terre des Hommeswinkel (vlak bij Brabantplein), en vandaag vertelde iemand me bij Vindingrijk dat er nog een kleine Emmaus zit naast de Chinees op de Haagdijk.... Overigens vind ik zelf de Emmaus in Langeweg (is ook in de buurt) stukken leuker, dan die op de Geerkade.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kennis van me helpt bij kringloop. Die neemt ook vaak spullen mee naar huis. Niet omdat ze het zelf nodig heeft, maar om het schoon te maken. En erg goed spul wordt op Marktplaats gezet, of gaat naar het goede doel waar voor verkocht wordt (o.a. kindertehuizen in het buitenland - die hebben soms meer aan de spullen en soms meer aan het geld van de verkoop).

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Niet alleen de kringloopwinkel, maar ook mp..!

Als je hier tweedehands roept stort het huis in :D

Tijdje terug mijn favo schoenen hun laatste rustplaats moeten geven want die waren echt overleden, zie ik bij de kl winkel een identiek paar, gloednieuw, 5 euro :D

5. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt! Alleen op dinsdag (opent halverwege de middag en is dan gelijk tot laat open, soort van koopmiddag en avond) en de laatste zaterdag vd maand zag ik op hun site.

Denk dat t dan ook wel erg druk zal zijn als t zo weinig open is.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    score; n supermooie nieuwe paarse sjaal met glitter! voor 1,55

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Lang niet naar de kringloop geweest, maar marktplaats is 1 van mijn beste vrienden

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ben ik niet helemaal met je eens. De kringloopwinkel is niet speciaal bedoelt om mensen met een laag inkomen toch spullen te kunnen laten kopen. Het is begonnen om spullen die anders weggegooid werden een nieuwe kans te geven of dat nu bij "armen" of "rijken" is.

9. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Oja zo waren de openingsdagen! Ik wist dat t iets met de dinsdag was:)
    Toen ik er was op n di was t idd megadruk. Iedereen stond te wachten voor de deur en stierde naar binnen toen de deur openging...
    Moet je tegen kunnen...maar ik heb bij de primark wel eens hetzelfde gezien ;)

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Jep, dat is ook mijn idee hoor, spullen een tweede kans geven! Ik vind het ook gewoon erg leuk om iets moois te vinden voor weinig geld. Bovendien geven wij onze oude kleding altijd aan iemand die het naar rusland brengt en onze spullen gaan naar de kringloop.

11. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh phoe nou ik koop nogal eens wat tweedehands hoor;).

Kleren voor de meiden ook wel.

Zelf draag ik nu een winterjas van 7,50 als nieuw gevonden op de rommelmarkt evenals een paar leuk laarzen met sleehak voor 7,50 zaten nog nieuw in doos van leer ook nog.

Verder staan hier wat brocante meubeltjes ook een hele mooie dekenkist gekocht voor 25 euro.

Voor mijn blond verzameling heb ik al twee maggi soepkommen gevonden van de uitgave maggi/blond.

Nou ik kan wel even doorgaan:D.

Ohja en de fotos (voor degene die het topic nog herinneren);)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als dat degene is die bij ons zit: die zo goed is voor de dieren: die staan erom bekend dat er een boel meegenomen wordt door het personeel jammer genoeg, daarom breng ik daar mijn spullen niet meer heen, al vindt ik het wel leuk om er te kijken.

Maar om heel eerlijk te zijn ga ik liever naar een rommelmarkt. Mooiere spullen, lekker onderhandelen en met tassen vol leuke dingen naar huis :D

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Een lang gezochte halbank voor €7,50, voetenzak van Bugaboo voor €5 en nieuwe havanna's slippers voor onze oudste voor €3.

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    I Love de kringloop!!! Het is voor mij echt een sport om door alle troep iets bruikbaars/leuks te vinden.
    Mijn topscore's van de laatste 2 bezoeken? 2x een omnibus van Virginia Andrews. Kosten normaal zo'n 25 euro nieuw, heb er nu 7,50 voor betaald!
    Ik ga ook zeker kijken of er nog bruibare spullen zijn voor ons kindje straks!

15. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    4 jip en janneke blikken voor €1,00
    Universeel meerijdplankje €2,50
    Playsation 1 met 15 spellen €12,50 (mag manlief eerst tijdje mee spelen en dan voor een hoger bedrag op mp verpatsen)
    2 gitaar effecten pedaaltjes voor €3,00 voor €100 op mp doorverkocht :D

Mn broer nog zon leuke
    Orgeltje voor €15,00 voor €750 weer doorverkocht

Ja erg mooi kringloop schattenzoeken.

16. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    I love it! Kringloop winkels en marktplaats. Hier veel spullen van marktplaats en kringloop.

In de woonplaats van mn moeder ligt een heel leuk 2ehands merkkleding winkeltje. Zo heb ik een vrijwel nieuwe Replay broek voor 5,-

Waarom nieuw? Als het 2e hands ook nog prima is.. En het scheelt ook in de portemonee.

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Zo :$ dat heeft jouw broer goed doorverkocht!

18. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Oh van alles en nog wat! Hij zit hier om de hoek, dus ik loop er regelmatig even binnen. Zoontje rent gelijk naar de speelgoedhoek en ik kan dan lekker neuzen. Vandeweek hadden we nog een hele nieuwe fietsvlag voor maar 50 cent. Heb er ook een keer een buggy weg gehaald voor een paar euro, een draaiende discolamp voor 1 euro ... en ga zo maar door! Deze kist komt er ook vandaan ... beetje pimpen en dan heb je iets leuks voor de kinderkamer. DSC04271.jpg

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    leuke spullen zeg die kist is ook super, hm toch eens kijken waar hij hier zit lijkt me ook geweldig om rond te kijken!

20. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Zelf heb ik er nooit iets gekocht maar de afgelopen weken veel naartoe gebracht ivm verhuizing.echt veel mooie spullen en kleding!dus ik kan zeggen dat er ook goed spul te krijgen is haha!denk dat er wel mensen zijn die ook betere spullen brengen.

Voor mij voelt het goed om mijn spullen naar de kringloop te brengen omdat mensen die minder te besteden hebben zo ook goede spullen voor weinig geld kunnen kopen...

Deel Deze Pagina