Ik gebruik juist Venus omdat die (bij mij dan) veel langer mee gaan. ook scheren die bij mij het gladst en heb ik daarmee nooit snijwondjes (ja tenzij ik weer eens snel snel nog sneller ga)
Ik heb ook die Venus, maar als ik dit zo lees, ga ik toch die quattro eens proberen. Met de mesjes van mijn vriend snijd ik mezelf altijd
Ik gebruik de Gillette Venus Breeze Ben er onwijs blij mee! Heb een hele gevoelige huid, dus deze zijn ideaal voor mij.
Wilkinson kwam als beste uit de Kassa test pasgeleden, Kruidvat (lime kleurige serie) kwam als 2e. Ik heb nu Intuition maar ben blij als ze op zijn! Lees dus even mee me jullie ervaringen.
gilette - venus. Gewoon de basic versie (heb ook wel eens dat trillende ding gehad maar dat vond ik echt onhandig en onnodig) Vind trouwens dat de mesjes helemaal niet snel bot worden! Ook andere messen geprobeerd maar kom iedere keer weer bij deze terug.
Altijd Venus gehad totdat ik Wilkinson Quatro ben gaan nemen! Echt zo fijn die mesjes, nergens meer last van, gaan langer mee en zijn als ik het goed heb ook nog eens goedkoper dan de Venus mesjes!
Hier ook Wilkinson Quattro for Women en heb me al wel gesneden?! Heb deze; Wilkinson Sword Quattro for Women Bikini Travel Razor at Buy Wilkinson-Sword Ben verder wel tevreden trouwens.
Kruidvat mesjes en scheerschuim. Bevalt goed, moet alleen manlief niet mijn scheerschuim gaan gebruiken want dan ruikt ie naar bloemetjes, hihi