Even een vraagje tussendoor: gebruiken jullie er ook scheerschuim bij? Ik eigenlijk niet, maar scheer alleen onder de douche.
Ik heb een mach3 turbo set en mijn man een mach3 al gebruikt ie hem nauwelijks want hij trimt met elekrisch. Met sensitive scheerGEL, net welke er bij de action staat. mannenmesjes zijn scherper omdat de baardharen stugger zijn en dat resulteert in langer gebuik voor vrouwen. ALTIJD scheerschuim/gel of iets dergelijks gebruiken, evt. bodylotion of babyolie mag ook omdat je de bovenkant van je huid anders beschadigd ook al scheer je alleen onder de douche.. juist dan want door het beschadigen en het warme water erop onttrek je heel veel vocht aan je huid.
Skatje:Ik gebruik ook geen scheerschuim hoor.En doe het gewoon onder de douche met stromend water. Met deze mesjes nog nooit een snij ongelukje gehad of zo wel met die speciale scheermesjes voor vrouwen.
sowieso voor mannen, (ooit opgevallen dat die goedkoper zijn dan vrouwens?) en dan waar ik toevallig ben als ik er aan denk. dus kruidvat, albert heijn, vanalles eigenlijk. ben wel helemaal weg van die zeep-scheermesjes (venus, wilkinson??? is wel bekend merk iig) maar kan ze nergens meer vinden
Tja... de goedkoopste die er zijn in de winkel. Ligt er een beetje aan welke drogist ik binnenloop. Ze worden zo snel bot dat ik het zonde vind om er al teveel geld aan uit te geven. Mijn benen en bikinilijn epileer ik trouwens, dat scheelt een hoop bultjes!