Nou, ik had altijd de gilette Venus en dacht dan goed bezig te zijn. Maar die wegwerp van de Lidl werkt net zo goed ! Sinds ik baby olie op mijn huid daar smeer na het scheren heb ik bijna geen wondjes of ingegroeide haren meer !
Ja verkopen ze daar ook. Tip: bij de Zeeman zijn ze volgens mij goedkoper en bij de Action hebben ze de navulling ook soms.
Ik heb die van de Wilkinson besteld. Ben benieuwd. Als die niet fijn zijn ga ik andere tips gebruiken. Dank jullie wel.
Ik heb er geen last van. Bij die simpele lichtblauwe Venus mesjes bijvoorbeeld wel. En ze kosten maar 3 euro dus het is het proberen waard.
Heeft iemand hier ervaring met die scheermesjes met maar 1 snijblad? Ik gebruik zelf al jaren gewone mesjes van de Hema/AH. Die werken prima. Ik heb alleen werkelijk al-tijd problemen met het scheren van mijn venusheuvel/bikinilijn. Als ik dat scheer, zit het een dag later vol met van die soort acne pukkeltjes. Al zo veel geprobeerd; cremes, scrubben, babyolie, epileren, harsen. Maar het werkt allemaal niet. Ja harsen en epileren in eerste instantie wel, maar zodra de haartjes weer doorkomen, is alles weer ingegroeid en vol pukkeltjes. Mijn methode is nu om het heel kort te trimmen, maar dan voel je net nog die vervelende stoppeltjes en is het dus nooit helemaal glad. Iemand toevallig met de perfecte oplossing?
JA deze! Zowel van Etos als AH want ze zijn hetzelfde. Hoef ze niet na 1x weg te gooien, zijn mega fijn.
Ook ik had altijd en overal wondjes, maar sinds ik met boldking scheer is dat verleden tijd.. Ik gebruik de mesjes voor de meest gevoelige huid..
Ik gebruik voor benen en oksels de Venus. Koop ze bij de DM in Duitsland. Dat scheelt behoorlijk qua prijs. Bikinilijn doe ik elektrisch, anders te veel irritatie en bultjes. Iemand ervaring met Ylonn of zoiets? Zou dat wel willen proberen maar vind het ook nogal prijzig.
Ik denk juist dat je weg moet blijven van de mesjes met veel bladen. Ik kan er iig niet tegen. Ik gebruik al jaaaaren de wilkinson lady protector, 2 bladen met een raster ervoor. Probleem is dat ze in de winkel niet meer te krijgen zijn, ik koop nu mesjes online. De houder is lastig te verkrijgen zag ik net, maar ik zag hem bij amazon.