Hoi meiden, Ik heb al weet ik veel hoeveel soorten scheermesjes gebruikt en die groene van de kruidvat was het beste voor mij, maar die zijn bij ons uit de handel gehaald :-$ Ik gebruik nu wilkinson quattro for woman maar na het scheren lijken de geschoren gedeeltes wel een slagveld, allemaal wondjes en bloed enz enz Welke mesjes gebruik jij en scheert het fijn?
Gebruik tijd de duurdere wegwerp van action. Zeer tevrede over. Gebruik je wel genoeg zeep? En wil je niet te snel. Hier echt nooit wondjes etcetc
Van die mannenmesjes van de Lidl (incl. houder, 5), geen problemen mee. Ik gebruik wel scheergel ipv scheerschuim, want daar had ik ook sneller wondjes mee.
Van die gilette wegwerpmesjes voor mannen. Ik heb nagenoeg nooit wondjes, alleen als ik te snel wil... .
Gilette mach 3 voor mannen Ik had met alle vrouwen mesjes een slag veld. Met zeep zonder zeep met scheerschuim ed zelfde probleem. Toen maar een keer mannen mesjes gebruikt nergens meer last van
Ik wilde dus net zeggen die van het Kruidvat, niet die met die 6 mesjes, die vond ik niets, maar die met 3 stuks.. Maar ik geloof dat je die bedoelde.... (die uit de handel gaan???) Liefs,
wilkinson intuition. Daar zit al een zeepblok op en dus geen aparte scheerschui- of gel nodig. Ideaal voor onder de douche. Nooit geen wondjes.
haha geen idee? ik gebruik nu rose scheermesjes, ik koop altijd maar wat, het enige waar ik naar kijk is hoeveel mesjes er in zitten, ik wil er minimaal 3 per scheermesje, ik denk dat ik gilette heb maar weet het niet zeker ik heb wel een gemakkelijke huid, nooit irritaties of rode puntjes of weet ik veel wat, scheerschuim gebruik ik ook niet, gewoon onder de douche of als ik uit bad ga
Ik koop ook vaak wegwerp scheermesjes, Die roze inderdaad van venus, of die van kruidvat die groene? Maar... ik merk wel dat ik vaak gewoon 2 of 3 keer overdezelfde plek heen moet scheren wil ik geen stoppels voelen? Ligt dat nu echt aan mijn huid? Ik gebruik vaak gewoon een douchegel om te scheren. Met scheerschuim krijg ik een overgevoelige huid van. Misschien ga ik ook maar eens overstappen op de mannenscheermesjes.. Mach 3 he ? hihi
Alle mesjes behalve Venus die vind ik echt vreselijk en dat is nog zacht uitgedrukt.. Ik gebruik meestal baby olie ipv scheerschuim. Dat laat ook gelijk een lekker verzorgt laagje achter.
Ik gebruik Gillette Fusion Power voor mannen ( dacht ook al dat ik de enige was die mannenscheermesjes gebruikt ). Vind die venus mesjes enzo vaak te breed en niet handig voor de bikinilijn. Ik gebruik gewoon het houdertje van manlief en dan uiteraard wel een eigen mesje erop, haha. Maar vind ze ideaal!