welke scheermesjesgebruik jij en hoe bevallen deze?!

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Venus breeze, vind ze echt heerlijk. Heb ook geen scheerschuim nodig, gewoon onder de douche. En heb nooit wondjes ofzo

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik gebruik ook (al jaren) Wilkinson Quatro for women.. Ik vind deze juist het fijnst :) Scheer altijd onder de douche na het inzepen.. Verder geen speciale scheergel/-schuim ofzo..

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    De roze wegwerpmesjes van etos eigen merk (prima stuk langer te gebruiken). Bij mij helpt scheerolie beter dan gel/schuim/zeep.

4. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Ik gebruik roze scheermesjes van de Wibra. 6 Stuks voor een euro. Nooit wondjes, maar inderdaad rustig scheren. Gebruik douchegel of doucheolie trouwens. Voor na het scheren vind ik gewoon bodylotion prima, maar na-het-scheren olie van etos is erg lekker spul.

5. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilkinson Quatro for women en Venus soms :)

6. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hier van alles, op het moment paarse van de hema, nergens last van gelukkig :)

7. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Vanalles geprobeerd en zweer bij de mesjes van dr action. Mijn man ook trouwens

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    AH eigen merk roze scheermesjes en dan niet de wegwerp, maar de gewone. Ook gebruik ik scheergel voor de gevoelige huid, maar het merk maakt niet uit.

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @all,
    thnxx voor jullie antwoord...

ik gebruik altijd scheerschuim of scheergel net wat ik in huis heb en ik doe echt altijd zo rustig mogelijk aan omdat ik weet dat ik me snel open haal...

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ja die bedoel ik idd, 4 ladies heette die geloof ik..
    Als ik had geweten dat ze eruit zouden gaan had ik nog even een paar grootverpakkingen ingeslagen:D

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik gebruik altijd de mesjes van Action (zijn roze), zitten per 10 in een pakje voor 1 euro ofzo. Vind ze zelf ideaal!

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Al jaren wilkenson Quattro. Heb wel een tijdje Venus gebruikt maar daar kreeg ik uitslag van.

Deel Deze Pagina