Venus breeze, vind ze echt heerlijk. Heb ook geen scheerschuim nodig, gewoon onder de douche. En heb nooit wondjes ofzo
Ik gebruik ook (al jaren) Wilkinson Quatro for women.. Ik vind deze juist het fijnst Scheer altijd onder de douche na het inzepen.. Verder geen speciale scheergel/-schuim ofzo..
De roze wegwerpmesjes van etos eigen merk (prima stuk langer te gebruiken). Bij mij helpt scheerolie beter dan gel/schuim/zeep.
Ik gebruik roze scheermesjes van de Wibra. 6 Stuks voor een euro. Nooit wondjes, maar inderdaad rustig scheren. Gebruik douchegel of doucheolie trouwens. Voor na het scheren vind ik gewoon bodylotion prima, maar na-het-scheren olie van etos is erg lekker spul.
AH eigen merk roze scheermesjes en dan niet de wegwerp, maar de gewone. Ook gebruik ik scheergel voor de gevoelige huid, maar het merk maakt niet uit.
@all, thnxx voor jullie antwoord... ik gebruik altijd scheerschuim of scheergel net wat ik in huis heb en ik doe echt altijd zo rustig mogelijk aan omdat ik weet dat ik me snel open haal...
Ja die bedoel ik idd, 4 ladies heette die geloof ik.. Als ik had geweten dat ze eruit zouden gaan had ik nog even een paar grootverpakkingen ingeslagen
Ik gebruik altijd de mesjes van Action (zijn roze), zitten per 10 in een pakje voor 1 euro ofzo. Vind ze zelf ideaal!