Voor de bruiloft van een vriendin heb ik deze jurk gekocht. Nu zit ik alleen erg te twijfelen welke schoenen erbij passen. Welke zouden jullie kiezen?
De eerste. Lekker een knallende kleur erbij geeft het net wat extra's. Anders wordt het wel erg braaf, is althans mijn bescheiden mening.
Ligt een beetje aan de gelegenheid. Ik vind rood best mooi maar dat past niet altijdz het model van de tweede schoen vind ik mooier en beter passend. De hak van de eerste schoen vind ik te grof en niet mooi bij de jurk passen.
Ik vind schoenen in een kleurtje erg leuk, maar zou dan inderdaad voor een elegantere schoen gaan dan de rode van jouw voorbeeld. Ik vind de hak ook vrij grof en niet echt passen bij het jurkje. Misschien gewoon een rode simpele pump?
Als het om een bruiloft gaat beslist niet voor de rode gaan. Op trouwfoto's moet de bruidsjurk altijd het meest opvallen. #respect In de huidskleurige lijken je benen langer. En die kun je nog vaker dragen.
Het onderste paar id mooier. De rode zijn leuk, maar bij dit jurkje te grof (de hak dan) en te opvallend.