Welke schoenen bij dit jurkje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jinxx, 4 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Deze van Valentino. Ik zag dat Aliexpress ook neppers heeft. :D

Bijgevoegde bestanden:

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    En ik mijn witte Adidas Superstars :D

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Het merk Lodi (te koop bij Zalando) heeft ook wat weg van Valentino!

4. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hoewel ik ze zelf vreselijk vindt :), zoiets misschien?:

Bijgevoegde bestanden:

5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Ehmmm nee, haha. Totaal niet mijn smaak :)
    Heb het jurkje wel besteld en heb nog een paar zwarte enkellaarsjes liggen met een subtiel hakje dus ga het daar eens mee proberen. En dan idd sandaaltjes voor in de zomer. Thnx voor alle tips!

6. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ik zou ze combineren met kleine blokhakkjes van maximaal 5 cm ..daar kan je 100% op lopen..staat vrouwelijk en mooi..persoonlijk zou ik zo'niet korte jurkje nooit met enkellaarsjes combineren..

7. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Ligt eraan wat voor enkellaarsjes denk ik... Ze moeten niet te grof zijn, dan kan het wel lijkt mij.

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik zou er een paar western laarzen onder doen met een wat puntige neus en net iets hoger dan een enkellaarsje.. beetje country achtig. En in de zomer idd sandalen.

9. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Zomaar uit nieuwsgierigheid... Hoe ga je het verder combineren? Het lijkt me voor nu wat fris alleen dit jurkje en enkellaarzen :D

10. jupke

jupke Niet meer actief

Heel eerlijk...

Ik zou er een broek onder dragen. Veeeeels te kort. Beetje bukken en je staat in je ondergoed.

Dat is niet je vraag. Maar met een broek is het schoenprobleem ook opgelost 😊

11. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Nee hoor, hij is niet kort. Valt bij mij net iets boven de knie dus dat vind ik niet kort.

12. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Een dunne zwarte panty en dan dus enkellaarsjes met een hakje. Hij is voor een feestje dus dan kunnen korte mouwen wel.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Een broek eronder aandoen vind ik echt verkrachting van t jurkje. Sowieso een broek onder een jurk vind ik geen gezicht.

Zou er sleehakken of ballerina's onder aantrekken. Sleehakken lopen als normale schoenen. Enkellaarsjes vind ik niet mooi onder dit jurkje.

14. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Eens. Persoonlijk vind ik (elegante) ballerina sowieso helemaal geweldig! Vooral nu ik kinderen heb waar ik achteraan moet rennen.

Ps. In een kort jurkje buk je je ook niet, dat staat zo lomp, je gaat door je hurken en houd je benen netjes bij elkaar. Maar ik zie het inderdaad vaak gebeuren ;)

15. Sifra

Sifra Niet meer actief

Het is jouw keuze natuurlijk, maar ik denk dat een zwarte panty hier niet zo mooi onder staat.
    Veel te 'zwaar' bij de luchtigheid van het jurkje.

16. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Gewoon nieuwsgierig: hoe weet je hoe hij valt als je erover aan het denken bent hem te bestellen? :(

Ik zou een huidskleurige panty eronder doen, maar ik heb geen tips wat betreft de schoenen, is denk ik een kwestie van uitproberen,

17. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Bij Zalando staat er vaak bij de omschrijving van het product hoe lang het model is die het, in dit geval, jurkje aan heeft. Zo kun je dan dus wel ongeveer inschatten hoe het jurkje bij jou valt.

18. danip

danip Actief lid

7 dec 2015
    311
    206
    43
    Toms dan misschien?

19. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik vind dat je onder zo'n jurk echt een mooie hak of sleehak mort dragen. In mijn ogen is het anders echt; "ik wil wel, maat het lukt niet" ik zie det de optie Toms voorbij komt.. serieus? Dat is leuk onder een jeans of een sportieve rok/jurk maar toch niet onder zo'n soort jurk? Huidskleur panty kan, maar dan moet je niet zo'n glimmende nemen maar een matte. Een zwarte dunne panty met korte laarsjes vind ik het echt het jurkje niet voor. Heel eerlijk, ik zou dan gaan kijken naar een ander jurkje. Of je doet het goed of niet vind ik.

20. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Mooiiii waar heb je dit vandaan?

Deel Deze Pagina