Help, nog steeds heeft onze donder alleen maar sokken aan helaas gaan ook die uit Heb slofjes, uggs sportschoentjes (alles met zachte zool.) veel geprobeerd dus. Nu vindt ik dat ze voeten zo koud zijn maar kan er niks aan doen hij trekt alles van ze voeten af! Is hier iets aan te doen?
Je kunt sock ons over zijn sokken doen. Werkt echt super goed! Als je echt sloffen wilt zijn aapies een aanrader vind ik. Ben nu zelf aan het rondkijken hoe de ervaringen met babypaws zijn
Op zich zijn koude voetjes niet erg he? Sokjes kun je aanhouden met sock-ons... prenatal heeft die wel
Mijn dochter krijgt t niet voor elkaar om haar baby all stars uit te krijgen (veters). Ze zijn wel ook rot om aan te trekken Haar lekkere warme gevoerde winterlaarsjes hebben een ritsje en moet ik regelmatig van de straat rapen. Haar sneakers met klittenband bleven wat wisselend zitten.
Hier hetzelfde probleen! Bij mij krijgt ze haar geox gympjes niet uit, zijn helaas nu te klein... Uggs-laarsjes, aapies, Hema-slofjes alles trapt ze uit! Maar nu heb ik vorige week gympjesofjes bij de Zeeman gekocht voor 3.99!! En die blijven zitten!
Hier blijft ook niks zitten, alles gaat uit of wordt uitgetrokken.... Sinds een tijdje gebruik ik idd de sock-ons van de prenatal. Die krijgt ze met geen mogelijkheid meer uit. Af en toe probeer ik eens zonder, ik heb tenslotte het maatje tot 6 maanden maar zonder succes. Als het weer wat warmer wordt buiten gaan we het wel zonder doen.....
Hier gaat ook alles uit, dus ze draagt eigenlijk altijd maillots. Voor jongetjes misschien gek, maar er zijn ook gewoon grijze maillots oid, dat kan prima, ook lekker warm onder een broekje. Slofjes van aapies gaan trouwens echt in no-time uit, zonde, ik vind ze zo leuk!
slofjes van babydutch en bobox ook goed.. heb net voor mn zoontje bardossa schoen/slofjes gehaald...omdat ie al staat en langs dingen loopt zit het net iets steviger...soort van extreme flexizool...
Flexibele gympies van Oxxy met vetersluiting bleven hier goed zitten Oxxy Loopschoentjes ruitje schuine veter marine - Baby-Slofje.nl Doordat de veters niet in het midden zitten, had hij er geen last van met kruipen.
Hier bleef ook niets zitten. Vond die schoentjes etc altijd zo lief staan maar helaas....Zonde van het geld. Uiteindelijk maar gewacht met schoentjes tot ze kon lopen! En in de winter met koud weer? Kreeg ze lekker een paar extra sokken aan!