Dochter is in sept geboren. Ik denk dat ik dan voor volgende winter maat 86 moet kopen of niet? Ze is heel gemiddeld. Ik heb een super leuk jasje gezien. Donker blauw met stipjes.. Natuurlijk niet zo adrem om navraag te doen bij de onbekende moeder... Iemand enig idee van welk merk deze kan zijn? Rare vraag maar hoop er zo achter te komen.. Heb al op mp zitten kijken maar nee
Ik heb een meisje in de klas met zo'n jas.. Niet het jasje van hierboven op de foto.. maar of je die nu nog kunt kopen??
Hij is haar hier ook nog iets te groot, mouwtjes zijn omgeslagen. Hij komt bij de v&d vandaan. Op de website zie ik hem niet meer staan. Als je hem echt graag wil hebben mag je hem eind maart wel van me kopen. Is in goede staat, onze dochter heeft 3 paar jasjes. Onze dochter is van augustus en is ook heel gemiddeld. Dus denk dat jou dochter hem volgend jaar winter ook wel past.
Dat jasje heeft mijn dochter ook. Nu moet ik wel zeggen dat ze die in maat 74 aan heeft en dat die nog zelfs ruim is, terwijl ze inmiddels een 80 heeft. Kleertjes in maat 74 zijn te klein. Wellicht kun je daar rekening mee houden. Ik heb daarnaast ook nog een babyface jasje 2x zo duur, maar ik vind dit jasje haar zooo schattig staan! En dat voor 25! Minder dan de helft dan de bfc........
Ok, het is maat 80 maar jullie schatten in dat onze dochter die van sept 2012 is dat jasje vanaf oktober 2013 prima zal passen? Ik wil hem dan graag van je overnemen ervan uitgaande dat het jasje er nog picobello uitziet? Heeft geen haast hoor.. als het maar voor september is
Onze dochter is van augustus en die paste hem ook aan. Het jasje valt namelijk ruimer, eerder als een 86. Het jasje ziet er nog erg netjes uit, ze heeft hem weinig aan omdat ze nog 2 andere jasjes heeft. Wat zou je er voor willen geven?
Sorry dat is me te weinig, denk dat ik hem op marktplaats voor meer kan verkopen. Wil er 15 voor hebben.
Op mp heb ik gekeken.. Merkjasjes gaan voor nog minder weg. Het blijft tweede hands he?! Nieuw kostte deze slechts 25 of 35 euro..