Deze voornamelijk. De O' neill dlippers zijn heerlijk. Ik had en heb altijd Ipanama en Haviana, maar deze zijn fijner. En natuurlijk Toms, 2 paar, ook heerlijk. Daarnaast mijn leren sandaaltjes en mijn 33 paar andere zomerschoenen
Ik heb ipanemas (nooit blaren) en twee paar havianias (auww) omdat ik bij de laatste de laatste keer een dikke blaar had durf ik ze niet weer aan. Jij hebt dus na eens een blaar daarna altijd goed op gelopen? Dan krijgen ze nog een kans
Hier vooral Adidas sneakers, sandaaltjes met sleehak, ipanemas/havianas en pumps op m'n werk. Die laatste dit jaar lekker niet want ik heb tot eind oktober verlof dus laat ze nu voor wat het is en ga op m'n sneakers eh sandaaltjes door het leven om in de winter weer een rits schoenen aan te schaffen
Ik heb nog nooit blaren gehad met mijn havaianas! Waar kreeg je ze dan? Onder je voet bij dat stukje wat door de zool heen gaat? Dat doet bij mij wel een beetje pijn in het begin van elke zomer als ik ze weert veel aan doe. Maar is ook zo weer weg. Maar nooit een blaar gehad
Oh sorry ik zie nu dat jij degene quote die een blaar kreeg haha. Ja van het plastic zeg maar van het bandje waar het richting de slipper gaat aan de kant van je grote teen. Pedicure zei dar ze het vaak zag en hoorde bij havianias
Nee geen last van gehad! Wel onder mijn voet dus in het midden aan de buitenkant. Van goedkope slippers had ik altijd wel heel veel pijn tussen mijn tenen. Maar bij havaianas niet. Zou t gewoon proberen! En niet meteen grote afstand meee lopen
Hier heb ik platte sandalen van tommy hilfiger, meerdere ballerinas waar ik mee afwissel en tig sandalen van allerlei winkels. Ik ga de toms eens passen in de winkel, ik ben ook nog op zoek naar leuke fijne sandalen.
Idd.. waarom niet? Ben ook benieuwd naar haar uitleg eigenlijk.. mijn dochter heeft sandalen van kipling. Lijken beetje op die van Birkenstock. Dacht dat zulke wel goed voetbed hebben.
Ik loop zomers op mijn werk op sandalen en mijn Toms. Op vakantie enkel op slippers , ook als ik veel moet lopen. Heb ipanema's en Birkenstocks, maar vind de Birkenstocks nu lomp ogen en lopen ook minder.