Sorry am heb ook op paar 2 gestemt. Vind dat zilver wel leuk maar de neus niet zo. De 2e is makklijker te combineren denk ik ook als ze kleertjes aan heeft met een druk printje.
Ik vind het moeilijk, heb ze allebei even aangepast in wat leukere kleuren, met roze veters etc en dan vind ik paar 1 ook best wel leuk eigenlijk. De zool bijv die je krijgt als je m aanklikt via je link, dat is een jongenszool (bij paar 1). Ik denk dat je eerst de kleuren voor jezelf moet bepalen en daarna die kleuren bij allebei de paren gebruiken. Succes!!
Nou, het is paar 2 geworden, met roze stiksels en roze veters. Ik vind het model van paar 2 net wat leuker dan paar 1 en met de roze stiksels en veters zijn ze ook weer wat minder saai. Over de soort zool ben ik nog in dubio, maar daar heb ik even een mail over gestuurd naar het bedrijf wat ze gaat maken. @ LadyZ: Ik krijg maar 1 paar van deze schoenen, dus zal toch wel een wat neutrale kleur moeten nemen, want het moet natuurlijk overal bijpassen...
Je hebt al gekozen maar zou ook voor nr 2 gaan maar dan indd wat opleuken met roze stiksels en veters enzo.
Oh nou helemaal zoals ik het ook zou doen.. ja dat profiel is wel lastig.. buiten is het wel handig en het staat ook wat stoerder, maar stel dat ze buiten erop gaat lopen loopt ze ook vanalles naar binnen er blijft natuurlijk allerlei troep tussen zo`n profiel zitten en voor de eerste paar stapjes lijkt het me ook niets... maar ja.. als ze er daarna nog een half jaar op moet lopen..
Ja, dat dus idd. De troep die eronder blijft zitten daar maak ik me niet zo'n zorgen om, dat kan ik dan prima even eraf borstelen ofzo. Denk ik... Nou ja, even het mailtje maar afwachten.
haha ik heb zonder lezen ook voor twee gekozen maar zie dat ik niet de enige ben mis idd wel een beetje wat roze accenten.