Ik ben op zoek naar dit boxpakje..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shaddixxx, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Normaal gesproken vind ik boxpakjes helemaal niks, maar deze vind ik zó leuk, ik ben er echt verliefd op geworden. Ik kwam 'm tegen op marktplaats, maar de verkoper heeft 'm helaas al verkocht.. Is er hier toevallig iemand die weet waar 'ie vandaan komt? Ik weet dat de foto's piepklein zijn, maar misschien is er hier toch iemand die 'm herkent!

Ik denk dat hij van een oudere collectie is. Mocht iemand 'm in de kast hebben hangen in maatje 50 of 56 en er vanaf willen.. PB? :D

2. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem van de wibra, geloof ik!
    Maar ik kan het niet helemaal goed zien.

3. BrownieM

BrownieM Lid

8 aug 2012
    70
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dit boxpakje komt van de zeeman (ben 99% zeker), ik vond m ook zo leuk in de jongensvariant kan ik me herinneren. Ik heb m helaas niet voor je, maar nu weet je iets meer iig! Succes met zoeken.

4. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Idd zeeman. Ik heb er 1 die hier zowat op lijkt. Alleen die knoopjes lopen niet langs de benen. Zit zeg maar een flap achterop

5. Ik vond 'm inderdaad een Zeeman-uitstraling hebben :p, maar daar ben ik eigenlijk nog nooit boxpakjes tegengekomen waarbij de drukkertjes schuin lopen.. Maar.. Ik ga gewoon nog even verder zoeken bij de Zeeman en de Wibra, misschien heb ik geluk! Bedankt voor de antwoorden! :)

6. megacarls

megacarls Niet meer actief

Je zou op de fb-groep "jumpsuits en co" een oproepje (ISO) kunnen plaatsen. Normaal mag je daar alleen bepaalde zweedse merken verkopen, maar als je om deze vraagt mag dat misschien wel. Een hoop mensen daar zijn niet vies van zeeman en hebben ze wel in huis maar ze worden op de groep nou eenmaal niet goed verkocht.

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    idd zeeman! heb m ook gehad!
    ze hadden geloof ik ze nog wel, of iig soortgelijke

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    De enige foto die k nog heb met t boxpakje:
    Bekijk bijlage 403189
    Heb m helaas niet meer anders had je m zo mogen hebben

9. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Die heb ik ook gehad als pyjama zo schattig. Ik denk niet dat ik hem nog heb maar ik zal deze week even kijken in mijn spullen.

Hij is van de zeeman in elk geval

10. Megacarls; Bedankt! Ga het gewoon proberen! :D

Mnonc en liefdotje; dankjewel! Misschien dat als binnenkort de herfst/winter collectie weer in de schappen komt, ze deze ook wel weer neerleggen. Ik ga het in de gaten houden! :D Oh en liefdotje, mocht je 'm nog tegenkomen, je mag altijd PBen natuurlijk!

Deel Deze Pagina