Nou sorry, iets kan nog zo "in" zijn maar als ik iets niet mooi vind dan koop ik het niet en zal het zeker ook NIET dragen....
Nee ik ook niet, en @suus1983 ook niet. Maar je moet ze de kost eens geven, die gewoon iets kopen omdat het in is.
Nou inderdaad. Hetzelfde met die lippen, serieus er is toch niemand die die opgespoten lippen mooi vind. Toch? Waarom laat iedereen dat dan doen?
Ik ben dan niemand... maar opgespoten lippen kan best mooi zijn, vooral als heel natuurlijk is... niet lippen alla barbie dat vind ik ook lelijk
Nou elke keer als ik het zie, verbaas ik mij er weer opnieuw over wie dat in vredesnaam mooi kan vinden, en ook heel subtiel zoals anderen dat noemen.
Ja,I bedoelde meer dat ik het niet snap dat iemand ermee gaat lopen omdat het in is en niet omdat ze het mooi vinden
Overal is een publiek voor maar ik kan me bij deze ook niet voorstellen dat het echt mooi gevonden word
Maar het feit dat mensen dat willen, mooi vinden en dus laten doen weerlegd het woord niemand al. Als niemand het mooi zou vinden zou niemand het laten doen.
Heb dit topic toch wel met enige verbazing gelezen. Een paar jaar terug werd je letterlijk uitgekotst hier op ZP (en volgens mij druk ik me nu nog netjes uit) wanneer je een witte broek droeg. Nu het kennelijk mode is zegt niemand iets erover. Toch wel bijzonder dat weinig mensen een echt eigen smaak hebben, maar dan zal ik dan wel te excentriek zijn om dat te begrijpen.
Gezeur over witte broeken heb ik ook regelmatig gelezen. Maar witte leggings was nog erger, zo'n beetje een doodzonde.
Dat vraag ik me ook regelmatig af. Niet zozeer mbt gesleutel aan lichamen hoor, maar ook bepaalde mode items, bewust mager zijn, per se bruin van de zon moeten worden etc. Ik denk dat veel mensen denken het zelf mooi te vinden maar toch echt wel beïnvloed worden door de mode-industrie.