Ik twijfel ook altijd over de combi blauw/zwart. Ik vind het echter in de winter/herfst niet zo mooi om een huidskleurige panty te dragen. Dus dan kom je toch snel uit op zwart.
Ja dat mag jij vinden natuurlijk. En ik vind het geen mooie outfit, sneakers onder een jurkje Alleen bij tennis of hockey vind ik het nog wel gaan, omdat de schoenen dan functioneel zijn.
Zou dit niet weer een typisch Nederlands mode iets zijn? Net als die Uggs waar "we" jarenlang stug mee blijven/bleven doorlopen. Het moet vooral "gemakkelijk en comfortabel " zijn. Ik zie eerlijk gezegd maar heel weinig sneakers onder een rok die ik leuk vind staan. Vind het er persoonlijk vaak heel plomp eruit zien, vooral die sneakers die nu zo in zijn..(Sorry )
Ik woon in BE en hier zie je het ook. En je ziet het ook in het internationale modebeeld. Kijk maar naar de grote shows in Parijs of New York, en dan de 'street fashion'. Ieder zijn ding, ik houd ook niet van sneakers onder een jurk bij mezelf, maar sommigen komen er echt mee weg.
Ik vind het echt afhangen van de jurk of het 'kan' of niet. Blauw met zwart vind ik ook vaak niet mooi trouwens. Maar wellicht als je ook een zwart vestje erop draagt ofzo?
Ik zou paar leuke laarsjes/ cowboy laarzen er onder doen. Sneakers en panty vind ik echt voor zwarte pieten