Welke schoenen/panty bij deze jurk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 21 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.292
    1.444
    113
    Ik twijfel ook altijd over de combi blauw/zwart. Ik vind het echter in de winter/herfst niet zo mooi om een huidskleurige panty te dragen. Dus dan kom je toch snel uit op zwart.

2. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Ja dat mag jij vinden natuurlijk. En ik vind het geen mooie outfit, sneakers onder een jurkje :) Alleen bij tennis of hockey vind ik het nog wel gaan, omdat de schoenen dan functioneel zijn.

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Inderdaad ik heb ook 3 van die polojurkjes. Daar staat iets anders dan gympies echt niet onder.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Zou dit niet weer een typisch Nederlands mode iets zijn? Net als die Uggs waar "we" jarenlang stug mee blijven/bleven doorlopen. Het moet vooral "gemakkelijk en comfortabel " zijn. Ik zie eerlijk gezegd maar heel weinig sneakers onder een rok die ik leuk vind staan. Vind het er persoonlijk vaak heel plomp eruit zien, vooral die sneakers die nu zo in zijn..(Sorry )

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik woon in BE en hier zie je het ook. En je ziet het ook in het internationale modebeeld. Kijk maar naar de grote shows in Parijs of New York, en dan de 'street fashion'.

Ieder zijn ding, ik houd ook niet van sneakers onder een jurk bij mezelf, maar sommigen komen er echt mee weg.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind het echt afhangen van de jurk of het 'kan' of niet.

Blauw met zwart vind ik ook vaak niet mooi trouwens. Maar wellicht als je ook een zwart vestje erop draagt ofzo?

7. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik zou paar leuke laarsjes/ cowboy laarzen er onder doen.
    Sneakers en panty vind ik echt voor zwarte pieten :rolleyes:

8. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Okergeel is erg leuk bij deze blauw. Okergeel sjaaltje en okergele laarsjes of een sneaker.

Deel Deze Pagina