gaan of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door cat2, 2 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Vanavond is hier een samenzijn in woonplaats ivm Allerheiligen/Allerzielen. Kindje van 1 jaar heeft tekening geverfd voor overleden opa's. Die kun je dan ergens ophangen. Ik had daar wel naartoe willen gaan. Maar nu twijfel ik. Het begint om 20.00. Ik denk dat we om 20.30 wel weer thuis zijn. Normaal gaat ons kindje 19.30 naar bed. Is dit dan te laat? Ik twijfel nu of we wel moeten gaan. Wat zouden jullie doen?

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Mooi dat je kindje dat heeft gedaan. Ik zou thuis blijven, kind begrijpt er toch niks van. Dan hang je het thuis toch ergens op :)

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Als jullie daar waarde aan hechten, dan zou ik gaan. Eens een keer later naar bed is toch niet perse een drama? Zelf zou ik niet gaan, maar dat komt omdat het kind het toch niet beseft en je het dus alleen voor jezelf doet :p

p.s. dit hoort volgens mij niet in de lounge ;)

4. cat2

cat2 Niet meer actief

eigenlijk geen idee waar het dan wel hoort. Dreumes/baby?

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Dit hoort denk ik bij baby/dreumes.

Maar wat doe je anders met je kindje met verjaardagen oid? Hier gaat ze altijd overal mee naar toe. Dan ligt ze die avond gewoon later in bed. Maar ze heeft er hier ook geen last van, in de zin van dat ze dan van slag raakt

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Als je er graag naar toe wilt dan ga je toch? jammer, dan ligt ze later in bed. Daar heb ik hier nooit een probleem van gemaakt. ben altijd een beetje flexibel met bed en andere tijden.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als je er zelf naartoe wil zou ik gaan. Maar om nu voor je kindje te gaan zou ik niet doen. Je kindje is 1 en snapt hier nog helemaal niks van.

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Kun je niet gewoon alleen gaan? Dat je kindje op bed gaat en je man of een oppas even oppast? Alleen als je er waarde aan hecht, en anders zou ik lekker thuis blijven.

9. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik zou een uurtje later naar bed niet als reden zien om niet te gaan.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

dit.

Ik wil eigenlijk ook gaan, maar moet werken. Ik vond het beetje onzin om daar vrij voor te nemen, ondanks dat mijn vader vorige maand overleden is. Mijn man blijft bij de jongste en mijn dochter gaat samen met opa naar de kerk.

Deel Deze Pagina