Welke Schoenen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door finally, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. finally

finally Lid

21 aug 2009
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleintje doet gemiddeld zo'n drien dagen met zijn schoenen.
    Hij rent en zit geen vijf minuten stil .......
    Wie weet wat voor schoen ik kan komen zodat hij eindelijk eens schoen aan heeft doe er gewoon heel uit zien ;)
    Ik had brakkies sandalen voor hem gekocht maar ook die begaven het na drie dagen:$
    De enige schoen die het langer vol hielden waren 'all stras' maar der zullen toch ook wel andere schoenen zijn ?
    Wie heeft een idee ?:)

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    duur kind heb je dan :D
    wat doet hij allemaal met zijn schoenen als hij ze in 3 dagen tijd al stuk heeft?
    mijn dochter zit ook niet stil en rent/loopt ook de hele tijd maar thuis en als het buiten mooi weer is loopt ze op blote voeten en al trek ik ze aan dan heeft ze binnen no time weer uit.

zou haast zeggen neem houten klomjes ,maar dat loopt ook voor geen meter lijkt mij.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nike's 20 euro bij bristol steve schoenen en gaan niet snel kapot

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Wij kopen twee keer per jaar duurdere schoenen voor onze 'klauterkabouter' bij een schoenenspeciaalzaak (moet ook ivm met hypermobiele voetjes), die blijven gewoon zo lang goed tot hij toe is aan een andere maat. Eerst had hij het merk piedro (80 euro ofzo) en nu Ostrich (rond de 100)

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier mijn middelste die extreem schoenen slijt, heeft ze van mij haal ook amper 1 seizoen met een paar schoenen.;)
    Ik let op - Kan je ze poetsen (leuk die lichte schoenen maar zijn ze vies is het niet meer te verhelpen)
    - Zit er een flinke stootrand aan de voorkant en er omheen.
    - Dikke zool ( anders is ze er met een paar manden doorheen)

Met dure schoenen gaat het nog het beste, bijv. petit shoes en bo bell.

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    zo dat is wel erg snel en duur!

hier hebben we al twee paar schoenen van shoesme gehad en beide gingen ruim 4 maanden mee, daarna waren ze simpelweg gewoon te klein maar nog steeds erg goed.
    moet er wel bijzeggen dat onze boef het grootste gedeelte van de dag op blote voeten loopt, zowel binnen als buiten in de achtertuin.
    scheelt misschien ook wel.

succes, want het lijkt me erg lastig en duur!

joyce

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik zou een kind in de groei niet vaker dan een paar uurtjes in de week op gympen e.d. laten lopen. Is echt zó ontzettend slecht voor groeiende kindervoetjes. Een vriendin van mij is kinder fysiotherapeut en hamert hier constant op. Zij krijgt om de haverklap kinderen met poblemen in haar praktijk....allemaal veroorzaakt door slecht schoeisel. :( Gympen komen er dus bij ons niet in!!!

Wij zijn erg tevreden over Piedro Ostrich......:)

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier altijd schoenen van elephant (bij van haren) of dr. visscher (bij de scapino) die zijn betaalbaar en stevig. hier ook een meisje de altijd loopt te rauzen en te doen en aangezien haar neefje nu kruipt vind zij dat ook heel interresant en de schoentjes blijven redelijk lang mooi.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Ja hier ook een DR Visser fan. Super stevig. Isabella zit ook bijna nooit stil en loopt nu vanaf maart al op een paar DR Visser schoenen. Ze zien er bijna als nieuw uit.

Dat komt vooral door de stevige neus.

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

jep helemaal mee eens en thuis lekker op de blote kakkies (voeten) is veel beter ..

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ze hebben inderdaad een harde neus, ideaal!

12. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Hier nu het tweede paar Bisgaard schoenen, omdat het eerste paar te klein was. Beetje zelfde idee als Piedro (zelfde prijs ook helaas...) maar stevig leer en met regelmatig poetsen zien ze er als nieuw uit! In huis en in de tuin meestal blote voeten.

13. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wij hebben ook meestal dure schoenen en wat goedkoper. Duur: ecco sandalen van rond de 80 euro. Perfect, kan niet anders zeggen. Minder duur: all stars. Eigenlijk ook relatief duur, maar minder goed als de ecco. Wel stevig.

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dr. Visser schoenen zijn idd erg stevig!

15. christina

christina Niet meer actief

ivm hypermobiliteit echte goede schoenen, favouriete merken twinns, piedro ed, gekocht bij een speciaal zaak. goed schoeisel is zo belangrijk, en ik moet zeggen ze zit geen minuut stil op een dan en heeft nog geen 1 paar schoenen versleten. binnen heeft ze in de winter slofsokken aan en in de zomer lekker blote voeten, is goed voor de voetjes!!! bij schoenen met stugge zolen kan ze niet op lopen, dit komt door haar hypermobiliteit.

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Gaan altijd naar Van Haren voor de kinderschoenen, stevig, betaalbaar en leuk ook nog. En ja dat ze er na een tijdje niet supermooi meer uitzien hou je toch, kan je ook haast niet tegenhouden lijkt miij. Daar zijn het ook kinderen voor vind ik. (al is drie dagen wel extreem hoor, dan kan ik me voorstellen dat je echt naar extra kwaliteit zoekt)

Ik heb nu trouwens ook 2 paar schoenen voor de oudste (maar die groeien niet zo knetterhard meer als bij de jongste, dan vind ik 2 paar een beetje té), 1 paar voor netjes als we eens weggaan en naar de kerk enz. en een paar die ze dagelijks aan heeft ook naar de psz, als die er op den duur minder uitgaan zien, so be it, kan me er niet druk om maken.... moet natuurlijk niet té erg worden.

En thuis ook zo veel mogelijk lekker op blote voetjes, slippers of croccs

17. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ik heb vor mijn dochtertje eigenlijk alleen maar dure schoenen,ik heb het eens geprobeerd met goedkope schoenen,ten eerste vindt ik dat ze er heel slecht op loopt,tweede er zit totaal geen goed voetbed en helemaal geen goede steun.Dus ik zweer alleen bij dure goede schoenen:D

groetjes miranda

18. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    voor in de tuin enzo vind ik crocs ideaal..
    mijn zoontje is ook zo renner klimmer noem maar op
    en die heb indd ook binnen een week zijn hele neus kaal van zijn schoenen nu vind hij het zelf ook heerlijk om op crocs te lopen .
    als we weg gaan of het echt heel slecht weer is krijgt ie wel gewoon zijn nette goeie schoenen aan.

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    meestal nikes en ander gewoon die van de scapino

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik kon nu niet slagen bij scapino en beneen keer naar dolcis geweest, wat een leuke schoenen heb je daar! ik heb hle leuke laarzen gekocht voor mijn dochter en ze waren 39,95 dat vond ik reuze meevallen.

Deel Deze Pagina