Welke schoenen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Amethist, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke kleur schoenen?

1. grijs

2. zwart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. knap

knap Niet meer actief

Heb gekozen voor zwart. Dat kleed af. En van de vorige keer nog steeds sorry. Die blunder maak ik dit keer niet weer. Zwart idd ook van wegen het vuil. Blijven ze langer mooie. Zwart kan je ook bijna overal me combineren. En kijk ook een beetje elke je dochter zelf zou willen uit kiezen.

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Oh dat valt mee! Dat ben ik ongeveer ook voor Gijs zijn schoenen kwijt!

Maar leuk! Ben benieuwd hoe het haar staat :)

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik heb voor zwart gekozen, maar als ze ia de orthopeed aparte schoenen moet en je dit een leuk model vind zou ik ze allebei doen ;)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Leuk dat je elke keer onze mening vraagt :)

Ik zou voor grijs gaan.

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

HA! I wish!! Eén paar incl. aangemeten losse inlegzooltjes kost ca. € 800,--, dus echt niet dat de verzekering 2 paar dekt natuurlijk.

6. Amethist

Sorry...:), ik twijfel nogal als ik maar 1 paar mag kiezen :cool:.

7. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Hmm, das jammer. En de orthopeed gaat natuurlijk niet zeggen dat t beter voor de voeten is om meerdere paren te hebben om af te wisselen zodat ze er 2 vergoeden ;)

8. Amethist

Hahahaha...uhm...nee ;). Maar ik kan er nog een paar gewone, stevige laarsjes bijkopen waar haar zooltjes in kunnen, dus die koop ik wel in het zwart.

9. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik heb gestemd op grijs. Mijn dochter heeft toen ze kleiner was ook zwarte laarsjes gehad. Ik vond dat niet zo mooi voor een klein kindje (ik kon toen niets anders passends vinden btw). Wat betreft combineren: grijs combineert prima.

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb zwart gestemd (al weet ik niet of het helemaal doorgekomen is, want mijn stemmen in polletjes worden de laatste dagen op een of andere manier niet meegenomen... :() Ik vind die grijze net te licht voor de winter, als het iets donkerder was geweest, had ik grijs gezegd. Zwart is inderdaad wel wat volwassen voor die leeftijd, maar die lichte grijze lijken me zo besmettelijk. Ik denk dat je daar heel snel lelijke vlekken op krijgt in de winter en dan zien ze er meteen zo veel minder mooi uit.

Deel Deze Pagina