Zoals de titel het al zegt: heeft er iemand ervaring met de tomtom sart 60 Eurpa of een andere aanrader tot 160 euro? (Eventueel marge in prijs indien heel goede navigatie) We wilden eigenlijk voor de Start 60 Europa gaan vanwege de goede score. Echter lijken een hoop ervaringen op internet deze score flink tegen te spreken. Dus vandaar enige ervaring gevraagd. We gaan binnenkort met de auto naar Spanje dus wil wel zeker weten dat hij het goed doet.
ik heb de tom tom xl toen besteld op bol.com voor 119 euro een jaar geleden nou ik ben er super blij mee!
Hier kopen we geen TomTom meer, prima ding maar om hem up to date te houden betaal je elke keer rond de 40. Mochten we weer 1 nodig zijn, dan wordt het een Garmin.
Dit is niet meer van toepassing. Tegenwoordig zit bij de meeste modellen (in ieder geval die wat wij hadden gezien) lifetime map update bij. Dus gratis je kaarten updaten.
@Lovepeet en mam1991: klopt het dat deze alleen kaarten van West-Europa heeft? Ik ben niet goed in topografie dus weet niet of dit voldoende is voor de standaard autovakantielanden?
En als je een smartphone hebt: de App Sygic downloaden. Voor 30 euro (nu een aanbieding, normaal 50 euro) heb je Europa, met gratis updates en hij werkt super! O ja, ook niet onbelangrijk, de kaarten staan op je telefoon (je moet ze per land wat je nodig hebt downloaden) dus de app werkt offline, geen onverwachte internet kosten dus.
Ik heb hem! Ik ben er heel blij mee. Ik heb er wel een tmc antenne bij ( heet dat zo ?!?) zodat die rekening houdt met de actuele verkeersinformatie. Neem je een andere route dan berekent die heel snel een andere route. Geeft duidelijk en op tijd een afslag aan, en is simpel in gebruik. Ik heb tot nu toe niet 1x verkeerd gereden, dat was met mijn oude navigatie wel anders Ik heb inderdaad lifetime updates bij....