ik ben heel tevreden over de kinderschoenen van clarks, kosten tussen de 50,- en 100,- maar 2 keer per jaar gaat er 50% af. Ik heb tot nu toe 2 of 3 keer de volle prijs betaald en voor de rest voor 25-30,- euro kunnen kopen.
Mijn dochter heeft gelukkig hele makkelijke voetjes dus ik kijk niet zo naar het merk, kan duur zijn, kan goedkoop zijn. Afgelopen winter had ze Hush Puppies, (30 sale) lage laarsjes n winterlaarzen van uggs (kensinton 100 sale). Daarnaast new balance gympjes en kaplaarzen van de Primark. Voor de zomer zal het weer een gymp worden, adidasjes vind ik erg leuk en een 'goed' leren schoentje. Daarnaast leren sandalen en slippertjes/sandaaltjes voor ik het water, strand/zwembad. (Teva's oid)
We hebben inmiddels toch maar weer een paar Shoesme gekocht, zolang we het geld er voor hebben, waarom niet.. Zal nog wel op zoek gaan naar een goedkoper paar voor erbij
Mijn dochtertje heeft hele smalle voetjes en past daarom niet elke schoen goed. We gaan altijd naar een goede zaak die precies naar haar voetje kijken hoe ze erin staat, hoe ze loopt en ze passen de schoen waar nodig direct aan. Krijgt altijd kaart mee met afspraak voor loopcontrole na 3 maanden op de schoenen gelopen te hebben.dan kijken ze Hoe de schoen belopen is en naar haar voetjes, en passen dan zondig de schoen weer aan. Op schoentjes en goed advies bezuinig ik geen cent. Ik heb in de winter altijd 2 paar "goede" en in de zomer meestal sandaaltjes, sneaker, bandschoentje meer niet. Koop nooit bij primark of hm schoenen dat vind ik echt 3x keer niks. Andere Merken geen ervaring mee. Schoenen van 50 vind ik al een koopje haha ben toch altijd dik het dubbele kwijt.