Speelhuisje

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hallo meiden.

Wij willen heel graag een speelhuisje kopen voor onze dochter.
    Alleen nu wil ik natuurlijk wat goeie tips van jullie.
    Wij hebben dit speelhuisje op het oog bartsmit.com - Mijn Floralie huisje
    Is het een aanrader?
    Of hebben jullie ook goeie ervaringen met andere huisjes?
    Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen, want ze zijn namelijk niet heel erg goedkoop.

Wij moeten nu op dit moment erg vaak naar het ziekenhuis met onze dochter en op de kinderafdeling staat ook zoiets, ze vliegt er dan wel meteen in, en we krijgen haar er weer met heeeel veel moeite uit :D
    Dus leuk gaat ze het denk ik zeker wel vinden.

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben een goedkoper huisje, wel nog goede kwaliteit. In het begin zaten ze er veel in, nu wat minder (staat er nu bijna 2 jaar).
    Bij buren staat een huisje daar duiken ze altijd meteen in, en andere kindjes duiken hier ook vaak in het huisje.

Ik zou opletten op kwaliteit van het kunsstof en de hoogte van het huisje.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Onze buren hebben volgens mij hetzelfde huisje, de kleuren zijn helemaal vaal geworden door de zon.
    Persoonlijk houd ik niet zo die plastic, gekleurde huisjes, dus hier een houten huisje. Hier is het huisje overigens een groot succes, ze spelen er veel in.

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik ben eigelijk ook meer van de houten huisjes.
    Maar onze dochter heeft itp dat houdt in dat ze te lage bloedplaatjes heeft.
    Ze heeft onder de 10 gezeten.
    We moeten nu een aantal dingen aanpassen, want ze heeft een verhoogde kans op bloedingen.
    En als ze ergens met haar hoofdje tegenaan valt kan ze een hersenbloeding krijgen.
    Ik moet haar de hele dag in de gaten houden.
    Ze krijgt ook meteen blauwe plekken, en als ze een wond krijgt kan het zo niet stoppen met bloeden.
    Dus we moeten veilige dingen voor haar kopen, dus hebben we ervoor gekozen dat het een kunstofhuisje wordt.

Wel balen dat het vlug vaal wordt :( want dat vindt ik heel erg zonde van het geld.
    En aangezien dat we hier de hele dag zon hebben in de tuin.
    Dit huisje vondt ik nog een beetje leuk, verder ben ik nog helemaal geen leuke huisjes tegengekomen omdat ik toch meer van de houten huisjes ben.

5. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wij hebben een lelijk plastichuisje zoals mijn vader zegt hihihi
    maar voordeel is tov een hout huisje, in de winter zetten we het binnen en je kan het verplaatsen.
    Het is hier een groot succes. we hebben volgens mij tikes.
    Kan wel even kijken, waren toen in de actie.
    Alsje niet gelijk nodig heb, kan je het even afwachten.
    gr brenda

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben een plastic huisje van de leenbakker. hebben er een speelkeukentje ingezet en hij ziet er nu naar bijna 2 jaar nog erg goed uit en is ook nog heel (ondanks verslepen en verhuizen in de tuin). kinderen zijn er dol op. hij begint nu wat te verkleuren door de z'n maar dat doen eigenlijk alle plastic huisjes ook de prijzige.

als je hem nu nog niet ndoig hebt zou ik wachten op de uitverkoop van tuin en zomerartikelen. zou zo ergens in augusus zijn denk ik

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mag ik vragen waar jij dat houten huisje gekocht hebt?
    Ik heb wel al wat op internet gekeken, maar ik kan tot nu toe niet echt iets vinden.
    Maar wat een prijzen he :$

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
  9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben zo'n houten huisje met een gele glijbaan.... wat ik zelf een nadeel vond was dat er een open trappetje bijzat waar ze dus zo met hun voetjes langs kunnen vallen als ze erop staan... die hebben we eraf gehaald en ze klimmen via de glijbaan omhoog..... verder is het een leuk ding./.. staan wat krukjes in enzo...

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    #10 Jo79, 23 apr 2011
    Laatst bewerkt: 23 apr 2011
    Buiten speelhuisje

Wij hebben deze, hij staat nu al een jaar of twee, maar volgens mij hebben wij er destijds een stuk minder voor betaald, volgens mij zo'n 150 Euro, volgens mijn man nog iets minder, was toen namelijk eind van de zomer. Hij ziet er in het echt vind ik mooier uit dan op het plaatje, zal straks eens kijken of ik een fotootje heb.
    Voordeel vond ik dat het van geïnpregneerd hout is, want we hadden niet zoveel zin om dat ding nog te gaan verven. We hadden nog wel meer huisjes gezien, maar sommige waren echt belachelijk duur en die goedkope vielen vaak al uit elkaar als je er naar keek.

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Echt een heel mooi huisje jo 79. Ik ben benieuwd naar jullie echte huisje

12. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wij hebben datzelfde huisje die je bedoelt..wij zijn er heel blij mee!de meiden spelen er zo graag en vaak in!ik heb er ook een mini keukentje ingezet,is nl best ruim huisje. ook leuk vinden ze het tuinhekje en daarna het deurtje en de raampjes natuurlijk die open en dicht kunnen. Ik, vooral mijn meiden, zijn er super blij mee!kinderen die hier komen spelen gaan ook meteen naar het huisje.
    dus hier echt heel tevreden, ook is het een mooi huisje vind ik

13. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wij hebben hem ook al een tijdje en is nog helemaal niet vaal geworden, misschien is het toch een ander huisje?
    Ook staat ons huisje eigenlik best veel in de zon en nog steeds hele mooie kleuren zoals het hoort, niet vaal of lelijk geworden. Zie dat idd wel vaak huisjes die vaal enzo worden, niet mooi idd. Maar bij ons huisje is dat nog steeds niet.

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ff off topic maar wat erg voor je meisje :(
    krijg er kippevel van....

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Gelukkig, ja, die hiernaast is echt vaal, tuin op het westen, dus aardig wat zon. Volgens mij staat hij een jaar of 4. Het is hetzelfde huisje, ook van Smoby.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hierbij ons huisje.
    Onder het raampje hebben we nog een plantenbak opgehangen, maar die zie je zo niet door de buxushaag.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    #17 Jo79, 23 apr 2011
    Laatst bewerkt: 23 apr 2011
    Foutje, gedelete.

18. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    wauw wat een super mooi huisje zeg :)

@Dani11 dank je voor je reactie, ja het is allemaal best wel heftig.
    Maar gelukkig is ze niet ziek of zo, ze speelt nog steeds heel erg goed.

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wij hebben gisteren een houten huisje gekocht via mp, het is de topwood twinkle met een schattige veranda. we hebben er 125 euro voor betaald en de kinderen hebben er gister de hele middag in gezeten dus het is een groot succes

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    deze heeft mijn zus ook al een jaar of 5 in de tuin staan en is nog steeds erg mooi en stevig

Deel Deze Pagina