Ik ben gezegend met kleine voeten... Ik ben 1.80 en heb maat 39, dus eigenlijk koop ik mijn schoenen gewoon overal. Ik heb vroeger bij van Haren gewerkt en die zouden uiteindelijk ook maat 44/45 voor dames gaan invoeren...de kwaliteit is wel ruk daar, maar als het je zoveel geld scheelt!
Bebek, ik heb ook regelmatig schoenen van van Haren, t kost inderdaad weinig, en je doet er niet lang mee. Maar ze zitten wel erg lekker!
1.83 lang en schoenmaat 42. Heb altijd maat 41 gehad maar nu ik wat steviger ben ook me voet gegroeid ofzo
Maat 42, in de duurdere winkels hebben ze die vaak niet, maar bij bijvoorbeeld de Schoenenreus of Bristol wel, al hebben ze daar niet altijd leuke schoenen, maar ze zijn wel lekker goedkoop
39. Ben er echt blij mee. Mooi vrouwenmaatje (40 vind ik al weer 'groot' klinken, terwijl het maar 1 maatje meer is)
Maat 37, heel soms 38. Irritante is dat mijn linkervoet een halve maat kleiner is dan mijn rechter...
Ik heb maatje 35 en soms 36 heel irritant want als ik pumps moet hebben moet ik stad en land afzoeken,
Maat 40 bij 1.72m. En dat heb ik wel eens te groot gevonden (de schoenmaat dus), maar nu vind ik het prima.
hier meestal maat 41 soms 40, en vind het verschrikkelijk zou heel graag maatje 39 willen hebben, heb ook van die rare tenen, bah ik haat mijn voeten