ligt er aan per schoen. regenlaarzen heeft ze maatje 20 , en schoenen maatje 22 en dr prinsessen sloffen zijn maatje 23.
Ligt er hier een beetje aan welk merk. Ze heeft van clic maat 24 en van ugg's maat 25. Ik heb ze vorige keer opgemeten en haar voetjes waren toen 23,7 en 23,9.
Mijn meisje heeft nu 23,5 denk ik. Ze draagt schoentjes in maat 24. En ze wordt eind maart 2 jaar.... ps: ik ga om de zoveel tijd even langs een goede schoenenzaak en laat haar voetjes opmeten zodat ik zeker weet dat ik de juiste keuze maak.
hier zitten we nu net in maat 20. eindelijk kunnen we nu al die leuke laarsjes kopen, want die hadden ze bijna niet in die kleine maatjes.
Heeft mijn dochter grote voeten dan? Of de jouwe kleine? Met 14 maanden (1 1/2 maand terug) gemeten in een zaakje en ook 21. Voetjes van mijn dochter zien er echt niet groot uit, hmmm hhihi
Hmm hier loopt ze met 2 jaar, 4 maanden nog steeds op mt 21/22 winterlaarsjes zijn mt21 (vorig jaar winter nog mt20) en dr nieuwe adidasjes zijn maat 22. groeit nauwelijks lijkt het hoop dat ze vandezomer de sandalen die we vorig jaar gekocht hadden aanpast (en dat ze niet nog steeds te groot zijn )
Jesse is bijna 2 en heeft nu net maat 24. Zal ook wel grote voeten krijgen, net zoals z'n vader en grote broers, die hebben maat 45, 46 en 47!