Whaaaa ik kom er gewoon niet uit! Gister zoon zijn voeten op laten meten bij 2 winkels, beide zeggen maat 23. Oké fijn dat iedereen het daar over eens is Maar uiteindelijk dus niet geslaagd voor nieuwe schoenen (ja ik kwam leuke tegen maar 95 is mij toch iets teveel van het goede ). Nu kwam ik online hele leuke tegen van Bunnies, maar ik twijfel dus of ik nu een maat 24 of 25 moet nemen. En op internet vind ik weer verschillende verhalen over dat Bunnies klein valt, maar dat ze juist weer rekening houden met groeiruimte in hun maten...dus wie kan mij vertellen of ze nou klein, groot of gewoon normaal vallen?
Alles wat hij gister heeft gepast was maat 24, op een schoen na want die viel zeer ruim. Maar omdat ik dus zie dat mensen vinden dat Bunnies klein vallen, ga ik twijfelen of een 24 dan niet valt als een 23, en ze dan nu precies passen en ze binnen een maand te klein zijn (ik weet het, dat risico heb je sowieso natuurlijk, maar dan koop ik ze dus liever iets groter ).
24 lijkt mij. Hier altijd Bunnies en die vallen normaal. Zeer goede kwaliteit. Je kunt ze ook goed in het voren kopen in de opruiming of online!
Hier eerste schoentje orange babies maat 23 en bunnies ook maat 23 het scheelde zo weinig 2mm Hij heeft er 4 maanden op gelopen en nu over naar 24 ook weer bunnies. Mijn zoontje voeten werden ook opgemeten en aan 1 voet had hij maat 22 en de ander dus 22,5 dus toen wel maat 23 genomen met een zooltje erin. Snap eigenlijk niet dat als hij maat 23 heeft waarom dan 24 passen? Of zit er ook verschil in zijn voetjes zoals bij ons? Veels te groot is ook niet goed voor de voetjes. Zou dan 24 bestelen en zooltjes erin.
Mijn meisje haar voetjes zijn opgemeten en die zijn zonder cm mee geteld te worden maat 25. Zij kreeg ook schoentjes maat 26 aangepast. Maar omdat ik de maat 25 zelf nog goed vind zitten laat ik haar deze nog dragen . Ze zeiden al dat ze nog geen halve cm meer heeft in haar schoenen en ze volgende maand echt nieuwe moet. Tja dan kijk ik wel weer voor andere schoenen. Ze heeft al zo van die grote voeten Vind het niks een meisje van 14.5 mnd met maat 26 Ben bang dat ze haar straks clowntje gaan noemen omdat ze op grote voet leeft. Haar voetjes zijn 16 cm en 16.2 cm.
In vergelijking met de shoesme schoentjes vind ik de Bunnies wel klein vallen, maar of dan shoesme groot valt of Bunnies klein weet ik niet zo goed. Hier waren de leren lopen schoentjes van Bunnies in elk geval te klein, terwijl die van shoesme ruim zat waren. Vind het alleen wel vreemd dat z'n voeten passen bij maat 23, maar hij schoenen past van maat 24. Is er dan wel goed gemeten of zijn er te grote schoenen gepast. Ze doen inderdaad niet zo lang met een schoenmaat meestal, maar te grote schoenen is ook niet goed.
Bij de kinderschoenen winkel hier zeggen ze dat je een maat groter moet kopen, dus dat doen we altijd braaf.
Ik vind zowel shoesme als bunnies klein vallen bij mijn dametje. Ze moet daar van shoesme 2 maten groter hebben en van bunnies 1 maat groter. Twins vallen wel heel mooi vond ik en piedro. Voor jongens trackstyle.
Zijn voeten komen iets boven de 23 uit met meten, dus ik denk dat ze daarom maat 24 hebben gegeven om te passen Maar we gaan niet moeilijk doen, ik heb gewoon 24 en 25 besteld Je kan ze terug brengen in de winkel zag ik later, dus dat scheelt weer een hoop gedoe! Ze worden vandaag bezorgd, dus hopelijk past een van de twee maten...want hij heeft nu even helemaal geen schoenen Had wel een paar gekocht, maar toen struikelde hij 1 keer en de neuzen waren kaal, dus die kon ik terug brengen Wel een goede service daar, en kreeg mijn geld terug, en ik mocht eventueel met de schoenen die ik besteld heb langs komen om te kijken welke het beste past, ondanks dat de schoenen niet eens bij hun vandaan komen!
Yay net de schoenen binnen en ik zie dat Bunnies blijkbaar ook zooltjes hebben die je eruit kan halen, en waarbij je kan zien tot waar de tenen komen! Dus dat scheelt een hoop moeilijk voelen en wrikken haha. Nou alleen nog wachten tot meneer wakker wordt
Ja klopt, dat is ideaal, daarmee kan je ook goed zien wanneer schoenen te klein worden. Hopelijk is hij snel wakker en zit de juiste maat er tussen.
Dan hebben ze dus toch gelijk bij de schoenenwinkel dat ik 26 nodig heb voor dochter Ze zeiden al dat de maat 25 tegen het randje was en dat klopt ook wel. Maar vind het ook weer zonde om voor nu nog winterschoentjes te kopen terwijl we in de lente periode zitten. Hoop dat voeten nu dan wel minder hard groeien want je kan blijven shoppen als ze nog klein zijn. Elke 2 mnd 85 a 90 euro tikt enorm aan
Oké ja boven de 23 gemeten is inderdaad maat 24. Ben wel benieuwd welke je hebt besteld En goede keuze om 24 en 25 te bestellen.
De maat 24 was uiteindelijk goed! Ik heb denk ik wel 20 keer die zooltjes onder zijn voeten gelegd, volgens mij werd ie er gek van Maar bij de 25 was het echt nog een halve cm onder die 'teentjes' zeg maar, en bij de 24 kwam hij precies met zijn tenen op de tenen op de zool...klinkt dat nog logisch Vanmiddag gelijk uitgetest en hij liep er heerlijk op! Ik heb trouwens deze gekocht: Bunnies Sneaker Cognac | Online Kopen | Gratis verzending & Retour | Ziengs.nl Nog warm genoeg voor nu, maar omdat het leer is kan hij er de lente ook nog op. En tegen de tijd dat het zomer is, zijn die voeten waarschijnlijk toch alweer toe aan nieuwe schoenen
Klinkt logisch ik snap het. Ik heb dezelfde alleen in een andere kleur. Vind het heerlijke soepele schoentjes en mijn zoontje loopt er super goed op.
Oh die zijn ook echt super leuk!!! Helaas hadden ze geen andere kleuren meer in zoon zijn maat, anders was blauw ook zeker een optie geweest