Mij is verteld dat ze ongeveer 3-4 maanden met 1 schoenmaat doen. Als je de slofjes pas over een paar maanden wil gebruiken, zou ik ze nou nog niet kopen... Erg onvoorspelbaar hoe die voetjes groeien! Je moet rekening houden met 1 cm groeiruimte in een slofje/ schoentje... Er zit overigens ook zo'n maattabel bij toch? Ik laat hier altijd opmeten in een goede schoenenzaak en adviseren over het soort schoentje. Zodra ik dat weet kan ik evt ook via internet bestellen, maar nooit tweedehands. Die schoentjes hebben zich al naar de voetjes van andere kindjes gevormd...
Hier heeft mijn zoontje vanaf het moment dat hij wat ging staan en langs de meubelen ging stappen de slofjes van Aapies gehad. Super dingen vond ik het en gingen lang mee. Hij heeft kleine voetjes, toen hij met 15 maanden ging lopen had hij maat 19 en begon hij met Clarks schoenen, deze zaten hem het beste. Nu met 21 maanden zit hij nog in maat 21. Zijn voeten groeien dus niet super hard.
onze dochter is nu 16 maand en heeft maat 20 gisteren schoenen gekocht. was hele normale maat( werd gezegd!!)
Ik ga geen schoentjes meer kopen. Ik heb gisteren slofjes via marktplaats gekocht en me de boots wacht ik nog even. Ik wil eerst tweedehandse slofjes proberen en daarna pas nieuwe slofjes kopen. Nog bedankt voor jullie tips.