Mijn manneke is vanaf het begin af aan al een goeie slaper, dacht eerst dat ie misschien teveel sliep maar gezien wat topics hier zijn er meer van die slaapkopjes dus oké....maar als ie net een paar minuten beneden is na een tuk is ie alweer moe, gaan we gelijk eten gaat tijdens het eten die duim er al in en nu ligt ie ook alweer in slaaphouding op het kleed. We zeggen wel eens dat ie op z'n vader lijkt, die moet ik ook vaak aanslingeren tot actie , maar soms vraag ik me af of het wel normaal is...hij kan toch niet na een tuk van 2 uur binnen een kwartier weer moe zijn?!?!
Tis dan wel zo dat wanneer ik 'm bezig hou hij lekker meedoet maar kan 'm toch moeilijk de hele dag bezig houden?!?
Dat is wel erg snel ja. Het verschilt natuurlijk per kindje maar mijn jongste is 6 maanden en kan 3 a 4 uur wakker blijven na een slaapje. Het is wel iets wat ik persoonlijk eens zou bespreken met het CB of met de HA. Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar je kan het maar beter even navragen en evt. wat dingetjes laten nakijken als dat nodig is.
Moet de 20-ste heen en zal het er dan wel over hebben ja. Als we een dagje weg zijn kan ie wel de hele dag wakker blijven, zonder chagrijnig of jengelig of iets te worden, dat dan weer wel...
Hier verscheelt het heel erg. hier een periode gehad dat ons meisje om 7.00 wakker was 8.00 weer plat. Om 11 uur eruit, wat eten en om 12.30 weer plat tot 16.00 weer wat eten en drinken en om 18.00 de nacht in. Sinds ze nu uit het niets kan gaan staan en af en toe een stap zet en 4 tanden door zijn slaapt ze tot 8.30 ( maak ik haar wakker) en van 10.30 tot 14.00 en van 16.00 tot 17.00 en vanaf 20.00. Dus uiteindelijk zijn ze langer wakker
Hij is erg druk met het leren kruipen en zitten en alles en de ene na de andere tand meldt zich dus dat vergt misschien wel heel veel energie....uiteindelijk heeft ie wel gewoon weer volgehouden tot 20 uur, maaaaar dan nog vind ik het raar dat ie een kwartier na het uit bed komen alweer moeheidsverschijnselen vertoond