Hier heeft hij altijd Boumy slofjes gehad. Nu die al een aantal maanden loopt heeft ie de superflex schoentjes van Shoesme.
Nick loopt nog (net) niet los, maar ik heb Clarks Sporty Morty schoentjes. Deze hebben een hele flexibele zool die doorloopt op de punt zodat deze niet slijt bij het kruipen. Boys Shoes - SportyMorty in Brown Leather from Clarks Shoes
Wij hebben shoesme baby schoentjes. op de site van shoesme kun je alles lezen over hu visie op de kindervoetjes en het bijbehorende schoeisel. Ja, ze kosten veel geld. maar zijn echt stoeren leuk om te zien! Ik vind ze ook niet snel slijten!
Dochterlief ging loslopen met 9 mnd. 2 mnd later kon ze echt wat langere stukken los en toen hebben we haar eerste paar Shoesme Babyproof's gekocht, dat zijn meer slofjes dan schoentjes, superbuigzaam, echt fijn voor voetjes die het nog een beetje moeten leren. Waar het kon liep (en loopt) ze overigens op sokjes of op blote voeten, dat vindt ze het allerfijnst. Met 14 mnd moest ze nieuwe. Jammer genoeg geen Babyproof's meer, haar voeten zijn te groot (gaan maar tot en met 22 en ze had in dat model grotere nodig). Toen over op het volgende type, die hebben ook nog iets buigzame zooltjes maar al een stuk stugger dan de babyproof. Volgens mij heten deze schoenen walkproof of superflex, ik weet het niet meer... Andere merken waren véél stugger, daar moest ze meteen van huilen toen ik haar die had aangetrokken, zo ongelukkig werd ze van die dingen aan haar voeten. Nog steeds laat ik haar bij voorkeur op blote voeten lopen, ze 'grijpt' echt nog naar de grond met haar tenen en dat gaat niet in die schoenen.
De oudste liep met 13 maanden en heeft binnen altijd op blote voetjes of sokjes met anti slip gelopen. Voor buiten hadden we replay schoentjes die super flexibel waren. Tot 18 maanden heeft hij hierop kunnen lopen en toen kreeg hij pas echt loopschoentjes met stevigere zool. Nu loop hij op crogs en shoesme schoenen en hij krijgt binnenkort palladiums, vind ze zo stoer Haha