Smoby poppenwagen quinny

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door SDonya, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wie heeft deze poppenwagen? En hebben jullie de hele set of alleen de wagen met zit gedeelte? Rijd hij 'fijn' en is hij licht?

Ik twijfel om hem te kopen voor me dochter dus hoor eerst graag ervaringen :)

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    #2 sidmick, 29 okt 2013
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
    Hier hebben we hem al een paar jaar. We hebben de kinderwagenbak en de buggy inzet, niet de maxi cosi. Hij is best licht en makkelijk klein opvouwbaar maar niet heel.stabiel. Toch om de een of andere reden kiest mijn dochter altijd haar poppenwagen van 15 euro van de blokker. Dit zie ik ook bij haar vriendinnen als ze hier spelen. Misschien dat de quinny toch te plastic is. Ik zou iig voor ern poppenwagen met vier wielen kiezen

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel voor je reactie. Heb jij dan zo'n wagen met 4 wielen waarvan de voorwielen niet helemaal rond kunnen draaien maar alleen rechtdoor zeg maar?

4. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Mijn dochter heeft hem nu ruim een jaar. Zij heeft ook de maxi cosi erbij. Hij bevalt erg goed, erg licht en wendbaar. Makkelijk om te bouwen. Met de stabiliteit hebben we geen problemen gehad, zelfs de jongste heeft er wel eens achter gelopen en hij loopt nog niet los.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter heeft hem ook, wordt heel veel gebruikt!

Hier de complete set, bak, buggyzit en maxi cosi

6. Jenny1980

Jenny1980 Niet meer actief

Hier ook. Rijdt erg fijn moet ik zeggen. De bak wipt er wel heel de tijd uit aan een kant. Maar de buggy blijft hier ook het populairst!

7. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Hier ook de complete set. Bevalt erg goed.

Deel Deze Pagina